Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia eri madallusjousista typ89

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kokemuksia eri madallusjousista typ89

Kertokaapa kokemuksia omista jousistanne jäykkyyden suhteen.

Itselläni on omassa rinkulassa weitec -35mm jouset ja ne tuntuvat olevan turhan löysät. Yksin ajellessa ne ovat ihan mukavat mutta kun tulee takapenkille vaikka kaksi aikusta niin perä putoaa liikaa ja renkaat raapii kaaria.

Nämä jouset olivat saman korkuiset alkuperäisten jousien kanssa, joten ovat tietysti löysemmät.

Ovatko hr jouset esim jäykemmät kuin nämä weitecit?

Pystyykö alkuperäisjousia jotenkin jäykistämään? Lyhentämällä/Lämmittämällä?

itellä just samat jouset ku sulla, mut -45mm. Mulla tuli ainaki tosi pintakova alustasta ,kun vaihdoin ne. Ja takapenkillä kestää olla 2 ihmistä, niin pystyy ajamaan mut jos on kolme niin ottaa koko ajan kaariin.

Comment

Mulla oli 90:ssä noin 35mm madaltavat eibachin jouset bilsteinin iskarien kera, voin suositella. Oli erittäin hyvä ajaa.

Comment

Jaska: Joo sama homma mulla. Pintakova eikä kantavuutta.

Murtsi: Mites noiden eibachien kantavuus ja kallistelu? Harmi vaan et eibachin kataloogissa ei ainakaan oo sopivaa jousta mulle...

Nämä weitecit tekivät tehtävänsä vain ulkonäöllisesti.

Paljonkos jousien teettäminen maksaa? Kukaan teettänyt?

Comment

Itsellä oli edellisessä 80:ssä FK:n AKX sarjan alusta. Halpahan se oli ja melko pintakova, mutta kantavuutta ainakin omasta mielestä ihan kohtuullisesti.

Comment

Eipä se muistaakseni pahoin kallistellut, mutta on tuon A4:n alustasarja (eibach sport system) kuitenkin jäykempi.

Comment

Working...
            X