Eli riittääkö kun pökkii vain johdot kiinni vai pitääkö jotaki ohjelmoida? Tua oli yks topikki -99 A6:n asennuksesta eikä siinä ainakaa tarvittu mitään. Ilmeisesti autocheck myös pelaa koukun laiton jälkeen vaikka kärry olis peräs? Johtosarja tilattiin nimenomaan autocheckillä olevalle autolle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
-98 A4 vetokoukusta
Collapse
X
-
Kyselin koukkua tänään omaani. Minulla ei ole sellaisia hienouksia, joten kelpaa "tavallinen" johtosarja.
Luulen, että jos asennat johtosarjan (mukana tulleen) ohjeen mukaan, se onnistuu ilman muita toimenpiteitä.
Ps Pääsen helpolla, koska ei tarvitse vetää johtoja niin paljon/pitkälle. Karvalakkimallista on joskus iloakin:)
Comment
-
Ohjeet oli melkolailla aunuksesta. Täs on pari huonoa kuvaa josko joku osais sanoa mitenkä tuo "check-control" loppujen lopuks kytketään. Kuvien 13 ja 14 lopputuloksethan on juuri samoja! Sitte kumminki kuvas 15 käsketään tuo lenkki heittää meneen ja yhdistään se johki (tilattavaan?) johtoon. Ilmeisesti kuvan 16 oleva lenkki pitää kytkeä, oli check tai ei? Mitään tekstiä ei oo mihnää, vain nuo kuvat. Paketista ottaes ylempi lenkki oli valmiina kiinni, alempi siis irrallaan.
johtoja
ohjeet
Comment
-
Ihan iisisti vaan kytket takavaloihin ja unohdat tuollaiset kytkennät. Autocheck toimii ihan ok.
No ehkä sellainen mahdollisuus jää, kun vedät kärryä ja silloin auton jokin polttimo hajoaa, autocheck ei sitä ymmärrä.
Mutta tuskin vetelet kärryä kaiken aikaa perässäsi, ja on sitä ilman checkkejä ennenkin pärjätty, kun ilman kärryä toimii kuitenkin normaalisti.
Comment
-
Ei se taida niin helppoa olla mitä Mika sanoi?. Minä en sähköistä ymmärrä. Jos ostan johtosarjan huonoine ohjeineen ,niin otan yhteyttä myyjään ja kysyn neuvoja samaan hintaan.
Kurjaa on, jos peräkärryä vedettäessä vilkkuu joku varoitusvalo mittaristossa:)
Comment
Comment