Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarrujen maalaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jarrujen maalaus

minkälaista maalia kannattaa käyttää jarru osien maalauksessa? lämpökestävyyttä?

VTH engine enamel on hyvää kamaa.

Pulverimaalaus ei kestä rata-ajoa. BTDT.

Comment

Itse olen vetäissyt Mastonin metallimaalia (lasikuulapuhalletulle satulalle), aivan hyvin on pysynyt melkein vuoden verran.

Comment

mie maalasin Hammeritella, hyvin pysynyt.

Comment

Niin kyllähän melkein mikä tahansa maali pysyy normiajossa. Mutta oletteko ajaneet radalla? Silloin maalit lähtee aika äkäiseen jos ne ei kestä oikeasti kuumuutta BTDT :). Termal, alumiinimaali, kestää noin punahehkuun, sitä olen laittanut itse.

Comment

rata ajoa ei ole joten kiitos vastauksista, nyt varmaan löydän oikean maalin.

Comment

Maalasin vanhat satulat mustalla Termalilla ja ruoste puski hetkessä läpi. Uusissa/puhalletuissa voi toimia paremmin kun alle ei jää ollenkaan ruostetta.

Comment

Kappas vaan, minäkin maalasin vanhat satulat eikä sieltä ole ruostetta tullut. Liekö johtunut sitten siitä että auto on ollut n. 10 kk tallissa piilossa ;)) (no on niillä maaleilla oikeasti ajeltu aiemminkin ihan hyvillä tuloksilla)

Comment

Tuota TLTD pinnoitusta ajattelin kokeilla.
                  TLTD

Comment

Herätelläämpä vanhaa ketjua. Onko kukaan kokeillut CRC:n sinkkimaalia jarruosille? itse olen maalannut Hammeritella, hyvin on edessä kestänyt, mutta takana alkaa olla pari ruostepilkkua. Pitäisi kohta alkaa taas maalaushommiin.

Comment

Bilteman jarrusatulamaali on pysynyt yllättävän hyvänä. Talvella suola raiskasi pahasti, mutta kesän pysyy siistinä yhdellä maalauskerralla ja kiiltokin on kohtalainen.

Comment

hammerite maalia täälläkin

Comment

CRC:n Alu HT maalia olisi tarkoitus kokeilla satuloille jossain vaiheessa, kestää lämpöä vähintään riittävästi ja toimii samalla ruosteenestona. Suojaamattomat levyt maalasin tuolla uutena, ja hyvin on pysynyt. Vähän puskee ruoste reunoilta läpi, mutta kalvo olikin aika ohut.

Comment

Working...
                          X