Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a4 b5 alustan vaihto-onkelmia

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi a4 b5 alustan vaihto-onkelmia

pitäisikös tummoseen -98 b5 a4:een mennä a4 facelift takaiskarit ihan vaan pistämällä? vai onko niissä joitan poikkeavuuksia? mulla on tossa pihalla auto takakulma ylhäällä kun ajattelin että äkkiäkös tuon nyt tuosta vaihtaa (alle tulossa KW var1 joka siis ollu -00 a4:ssa) mutta sitten huomasin että kaikki kumit joita konin alustan varressa oli kiinni eivät mene tuohon kw:N tolppaan.. eli jätänkö siitä ne osat pois jotka ei mahdu vai onko faceliftissä erilaiset osat siellä yläpäässä?

Suora vastaus:Ei sovi alle ollenkaan.Takapään ripustukset on erilaiset faceliftissä vaikka autossa olisi muuten sama tekniikka.Sori mutta näin on.Näin mulle kerrottiin liikkeessä josta oman alustani ostin.
    Ja tämä sama asia toistuu ympäri autoa muuallakin eli faceliftissä on paljon uudistuksia joita ei näe päälle.

Comment

Jees Teukka on oikeassa. Eri numeroilla on alustat.

Comment

Lisäillään tähän ketjuun,että mulla on alle menossa Vogtlandin pre-faceliftiin tarkoitettu satsi,mun käsityksen mukaan istuu ongelmitta kun kiinnitykset eivät vaihdu yläpäässä, kun tuohonhan laitetaan alkuperäinen ylälautanen jne.
        Iskarit ainakin näyttää samoilta pref. ja faceliftissä VAG-CATin mukaan, vaikka osanumerot hieman eri ovatkin.

kerron sitten miten istui, mutta ensin pitää kiristellä kolinat pois etupäästä.

Comment

Jatketaan vähän aiheesta lisää.
          Mites b5 risan alusta istuu tollaisen b5 2.5l v6 kiisseliin?
          Nykysin on sachsin performance alla, joka tuntuu jopa
          snadisti liian pehmeältä, noin matalaksi.

Comment

voi olla että suht hyvin JOS diisselisi on neliveto.Muuten ei onnistu.
            Ainoa ongelma voi olla, että etupää saattaa hiukan jäädä korkeammalle, tosin en muista RS4:n ja V6 nakun akselimassoja.
            Ajatuksena ei ollenkaan huono..

Comment

Nojoo, ei ole kyl neliveto. :/
              Ehkä täytynee unohdella tuo idea sitten.

Comment

Working...
              X