No niin, painajainen toteutui ja Audi jätti eilen tien päälle. En uskaltanut ajaa korjaamolle, kun konepellin aukaistuani vänlärin puolelta koneesta kuului voimakas säklätys.
Kyseessä siis CGQB vm 2012, ajettu 124tkm.
Auto viety HLS-Autoon Treellä diagnoosiin - mutta kävin lukemassa vikakoodit hetki sitten ennen kuin lähdin työreissuun ulkomaille.
Seuraavia ilmoituksia:
7140 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
u1113 00 [032]--
Intermittent - not confirmed
Freeze frame:
Fault status: 00000001
Fault priority: 6
Fault frequency: 1
Sitten on liuta moottorin käyntinopeuksia ja lämpötiloja.
5211 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [096] - too low
5227 - Fuel Rail/System pressure
P0087 00 [096] - too low
Näiden molempien perässä on myös ilmenemisolosuhteet, ilmanpaineet, kierrosluvut yms.
Onko kellään villejä arvauksia?
Kyseessä siis CGQB vm 2012, ajettu 124tkm.
Auto viety HLS-Autoon Treellä diagnoosiin - mutta kävin lukemassa vikakoodit hetki sitten ennen kuin lähdin työreissuun ulkomaille.
Seuraavia ilmoituksia:
7140 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
u1113 00 [032]--
Intermittent - not confirmed
Freeze frame:
Fault status: 00000001
Fault priority: 6
Fault frequency: 1
Sitten on liuta moottorin käyntinopeuksia ja lämpötiloja.
5211 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [096] - too low
5227 - Fuel Rail/System pressure
P0087 00 [096] - too low
Näiden molempien perässä on myös ilmenemisolosuhteet, ilmanpaineet, kierrosluvut yms.
Onko kellään villejä arvauksia?
Comment