Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.0 TDI turbon vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 3.0 TDI turbon vaihto

Mitäpä pitää/kannattaa muuta tehdä kuin laittaa uusi turbo vanhan tilalle. Koneena 3.0tdi CCW. Ajatuksen laittaa Fin-turbon Garret xl-31 alkuperäisen tilalle. Autossa kun DPF poistettu ja softattu niin pitääkö esim. softaus tehdä uusiksi? Entäpä muut osat välijäähdytin jne. meneekö vaihtoon? Mietin tässä rupeanko projektiin kevään aikana vain en. Lähinnä mietintä tuon budjetin suhteen...

Mä olen ymmärtänyt ettei näistä hirveesti päälle 300hp saa kun ruiskupumpusta loppuu syöttö. Jos uudesta turbosta tehot haluaa niin kyllä se softamuutoksen tarvitsee. En usko, että välijäähdyttimeen tarvitsee koskea.

Comment

Riippen pumpusta pääsee päälle 350hv.
      Isompi ahdin vaatii softan. Ei coolerikaan pahaa tee jos hakee maksimitehoa.

Comment

Itse ahdinhan ei välttämättä vaadi softamuutoksia, mutta jos lisätehoja hakee, niin sitten.

Comment

Kumma ettei tätä kukaan ole paketoinut... ahdin, jäähy, softa ja asennus. Hyvitys vanhasta toimivasta. Takuu noin 350hp. Hinnat listaan ja myy ku häkä. Kilahtaneet omalla vastuulla.

Comment

Kyllä tuon meiltä saa pakettinakin, ei vaan ole ehtinyt päivittämään tietoja nettisivuille. Edes lähellekään kaikkea. Kysymällä saa aina ajankohtaisen tiedon.

Comment

Meiltä saa Garrett VNT-ahtimiin siipikokoja esim. 350 - 420hv tehoille, myös turbiini on eniten mallin AMG siipi. Lisätietoja yv tai sähköpostilla:

Comment

Ei liity ensimmäisen viestin kysymykseen, mutta koska mahtuu samaisen otsikon alle, niin laitan liitteeksi ohjeet 3.0 TDI:n turbon irroittamiseksi ja asentamiseksi. Oman CCWA:n turbo ryhtyi kesän aikana kylmänä ujeltamaan kabiiniin kuuluvasti ja koska akselissa tuntui hieman pituusväljää ja kompurasiipien etureuna oli vähän röpelöä (oli vähän yllätys, että jossain vaiheessa turbon läpi on selvästi mennyt jotain kovempaa), päätin vaihtaa koko hoidon. Uusi, aito Garretti säätimineen saapui Saksasta ja tänään oli asennuksen vuoro. Ohjeista poiketen, minun ei tarvinnut irroittaa kovaa, pakosarjan yläpuolella kulkevaa ahtopaineputkea lainkaan, vaan turbon sai irti ja paikalleen muutenkin. Vaikein homma oli saada pakosarjan tiiviste irti urastaan.
                Attached Files

Comment

Working...
                X