Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AdBlue herjaa kuukausi edellisestä täytöstä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AdBlue herjaa kuukausi edellisestä täytöstä?

    Tässä nyt puolitoista vuotta ajettu Q5 Offroad 2.0 TDI-automaatilla ja reilu kuukausi sitten tuulilasin vaihdon yhteydessä täytettiin ADBlueta 7 litraa, kunnes tänään ilmoitti taas että Adblue ja 2400 km.. Ajan kuukaudessa n. 3000 km. Audi Centeriltä ei osattu vastata suoralta kädeltä... perjantaina vienti huoltoon tutkittavaksi. Ei nappais taas maksaa täytöstä vaikka huolenpitosopimukseen meneekin.... 47700 km mittarissa. Todella erikoista.
    Muuten ollut tyytyväinen autoon 100%.

    #2
    Jyväskylässä ainakin ovat tehneet useamman ohjelmistopäivityksen tuon osalta, eli AdBlue huutelee tyhjää vaikka tankki on melkein täynnä. Isällä kävi myös näin, pääsi ehkä 2000km säiliön täytön jälkeen ennenkuin huuteli että 2000 km jäljellä, ja tiesivät kyllä täällä heti mistä kiikasti. Päivityksen jälkeen menty yli 30tkm ilman ongelmia ja normaalilla täyttövälillä.

    Comment


    • #3
      Ookei. Kiitti tiedosta. Toivottavasti tietävät myös Herttoniemen Audi Centerillä, jonne huomen aamuna auton vien. :)

      Comment


        #4
        Mitään en näistä uusista vehkeistä tiedä mutta eikö sitä voi itse tankata autoon? Tai mitä marmori tiski siitä veloittaa?

        Comment


          #5
          Voi tankata itse, kaikki varaosaliikkeet myy AdBlue ainetta.

          Comment


            #6
            ja useimmilla, ellei jopa lähes kaikilla, raskaan kaluston polttoaineautomaateilla löytyy pumpusta.

            Comment


            • #7
              jep! oli jäänyt edellisellä täytöllä jostain syystä vajaaksi, niin siksi ajotietokone ilmoitti. Lisättiin ADBlueta ja sain hyvitystä viime kerrasta niin homma kunnossa ja sain taas loistavaa palvelua Hertsikan Audi Centeriltä. Täytön aikana ehdin juoda kahvit ja jutella vastaanoton tytön kanssa ;)
              Niin varmaan pystyisi itse täyttämään, mutta mulle riittää että tankkaan ja sekä täytän pissapojan. Tykkään nääs käyttää palveluita että saadaan Suomi nousuun :))))

              Comment


                #8
                Sietääkin saada hyvää palvelua, jos lähtökohtaisesti omia mokiaan korjaavat?

                Comment


                  #9
                  Oliko ees mukiin menevä juttukaveri? ;)

                  Comment

                  Working...
                  X