Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Dpf tyhjennyksen jälkeen.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Dpf tyhjennyksen jälkeen.

    Onko kellään dpf tyhjennyksen jälkeen koneen lämmöt nousseet hitaammin? Ja nyt kun ilmat on lämmenneet, ja kun pysähtyy esim. liikennevaloihin alkaa kone vatkaamaan...WTF. ei tee aina sitä.

  • #2
    Onko egr myös poistettu käytöstä?

    Comment


      #3
      Juu on.

      Comment


      • #4
        Egr:n poisto aiheuttaa hitaampaa lämpenemistä, eli ominaisuus eikä niinkään vika.

        Comment


        • #5
          Juurikin näin.

          Comment


            #6
            Ok, kiitos tiedoista, vieläkun tietäis mitä tuohon hytkymiseen pitäis tehdä :-(

            Comment


              #7
              Suutin vaihtokunnossa. VCDS:sällä korjausarvoja katselemaan.

              Comment


                #8
                Onkohan tässä Lahden lähellä moisia laitteita kellään vai pitääkö mennä marmoritiskille? Toisaalta ajan päivittäin "etelään" niin arvojen katselu vois onnistua myös sielläpäin.

                Comment


                • #9
                  Vatkaako sulla icemopes auto aina kun valoissa esim seisot vai esiintyykö vatkaaminen vain tietyllä moottorin lämmöllä? Mulla teki tuota siinä 50-70 asteen välillä miltei aina mutta nyttemmin se on vähentynyt. Lämpösenä tai kylmänä ei vatkaa...

                  Comment


                    #10
                    Moottorin ollessa kylmä ei vatkaa mutta kun lämmöt nousee lähemmäs normaalia lämpötilaa niin alkaa vatkaamaan, talvella ei ollut mitään havaittavissa. Mikä asiassa on jännää ei silti tee sitä aina normaalissa lämpötilassa. Kun ongelma on päällä niin auto käy kuin kolmella pytyllä ja ei vastaa aina kaasuun hyvin ennenkuin lipsauttaa vapaalla kierroksia koneeseen. Varmaan suutin antautumassa, niinkuin VilleP kirjoitti kun oire tuli ohjelmoinnin ja egr ja dpf pöntön sisuksien tyhjennyksen/pois ohjelmoinnin jälkeen.

                    Comment


                      #11
                      No niin nyt on viat korjattu: ykkösen suutin sökö mikä on kuulemma aiheuttanut ykkösen nokan pyöristymisen... siis molemmat vaihdettu. Auto toimii taas hienosti :-) Se niistä veronpalautuksista :-(

                      Comment

                      Working...
                      X