Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6C6 akku kyykähtää välillä startatessa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6C6 akku kyykähtää välillä startatessa

    Noniin. Välillä akku onnahtaa pahasti startatessa. Akku on kuitenkin vahdettu syksyllä ja akkumittari näyttää sen olevan täynnä, kun auto käynnistyy. Mitään logiikkaa tuossa kyykähtämisessä ei ole.

    Jostain joskus muistan lukeneeni startin piuhojen kosketushäiriöistä? Hakuakin yritin, mutta ei onnistunut sillä. Mistä kautta startille pääsee helpoimmin käsiksi, kun auto on A6C6 3,0TDI q 2004? En jaksa nimittäin uskoa, että akku olisi huono, taisin jopa turhaan sen vaihtaa syksyllä juuri noiden oireiden vuoksi... No, saanpahan harrasteautoon isomman akun :-)

    #2
    Startteja noihin on mennyt ja vuotavat suuttimetkin ilmeisesti voivat aiheuttaa huonoa pyöritystä.

    Startti löytyy kohtuullisen helposti alapuolelta oikealta.

    Comment


    • #3
      Onko uusi akku koodattu autoon oikein? Tässä linkki aiheeseen jos ei jo tuttu, ja tuon kun kahlaa läpi niin on hiukan viisaampi aiheesta: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=70882
      Samalla tavalla kyykkäili omassa bensa A6 C6:ssa Snajderin akku joka oli koodamaton, Uusi paikalleen ja kunnon koodaus niin loppui temppuilu.

      Comment


      • #4
        On koodattu.

        Comment


          #5
          Jos tekee pelkästään lämpimänä sitä kyykkäilyä niin sanoisin 80% varmuudella suutin/suuttimet vuotaa. Jos mahdollista tarkasta korjausarvot VCDS:llä.

          Comment


          • #6
            Joo, lämpimänä vaan. Mitenkäs ne katsotaan? On mulla vcds.

            Comment


              #7
              Menet engine-measuring blocks ja kanavat 71-76. Ota arvot talteen ja tänne. Yleensä tyhjäkäynnillä otetut arvot riittää.

              Comment


              • #8
                Lainaan aihetta.

                Vika olis sama kun aloittaneella. Otin lukemia, mutta minulla ei ole taitoa tulkita näitä. Viitsisikö joku viisaampi valaista asiaa?

                Address 01: Engine (4F0 910 402 F)

                16:01:04 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
                8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


                16:01:04 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
                6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


                16:01:04 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
                6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
                2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

                16:02:11 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
                10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
                4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


                16:02:11 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


                16:02:11 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
                2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
                0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

                Comment


                  #9
                  Onko arvot miinuksella vai plussalla? Kohtuullisen hyvät minun mielestä nuo arvot, mutta jos 1 ja 4 on miinuksella niin semisti saattavat vuotaa.

                  Comment

                  Working...
                  X