Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

suuttimet audiin (diesel)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    suuttimet audiin (diesel)

    Tervehdys hyvä!
    mistähän tuohon 1,9 afn koneeseen saisi isommat suuttimien kärjet???
    bosio vissiin ainut mahdollinen???boschilta en ainakaan löytynyt.
    tuo suuttimen kokoluokkakin tuntuu olevan hukassa, nyt LDS :ällä tekeillä tuohon isompi simpukka ja hakusessa joku 180->hp lastun kera
    elikkäs viisaammat kertokaa!!

  • #2
    Bosiolta Race kärjet sekä isompi nestepää.

    Tuohon tehoon saa melkein katella isomman coolerin ja pakoputkiston.

    Mikäs mutka on tulossa?

    Comment


    • #3
      Laitappa SEARCH -toimintoon seuraavat sanat: TDI and suuttimet
      Sieltä löytyy jo alkuun jotain juttua, myös se mistä niitä suuttimia saa.

      Jos nestepää pysyy vakiona niin noihin 180 tehoihin saat laittaa suoraan ne Racet suuttimiksi. Muuten ei taida ruoka riittää haussa oleville tehoille.

      Comment


        #4
        luultavasti noi racet siinä tulee olemaan, ajattelin kyllä ensin 764 powerplussia.
        onko käytännon kokemusta raceista?eli normi ajossa sauhut ja kulutus eli nouseeko kovasti yms...?
        kuullostaahan toi hullulta kun noista puhelee:)
        mitä muuten tuli kaikkiaan maksamaan kun tilas eli tullit yms?
        simpukasta ei vielä lopullista versiota mutta pitäs vielä tuottaa +240
        toi pakopuoli on toistaseksi orkkis mutta katti "hajonnut" keväämmällä tarkotus oikoa mutkia,
        sitten kai toi nestepääkin vaihtoon oliskos muuten vinkkejä siihen?
        karalan koitan saada tekemään tuon softapuolen kuntoon.
        mikäs toi vakiovarusteet oy??ei ollut vielä sivuja.

        Comment


        • #5
          Mulla golfissa racet, 150PD ahdin ja karalan ohjelma, tänään työajoa 400 km, kulutus noin 4,8l/100km

          Ajotyyli on aika reipas "aina myöhässä"

          Voimaa on 125kw/350nm

          Comment


            #6
            hyvältä kuullostaa, vai noin maltilliset on kulutukset!!
            pelkäsin jo myrkky pilvee ja eko ihmisiä tuonne auton taakse jos racet...
            mitens toi karalan softa, oliko kova vääntäminen?

            Comment


              #7
              noi racet vissiin ihan nyplää ja pelitä...eli kun paineet(260??) yms kohdillaan niin menoksi, miten muuten tuo tyhjäkäynti ja kylmäkäynnistys???

              Comment


              • #8
                Tyhjäkäynti ok, kylmänä käynnistyy hieman huonosti, mutten tiedä johtuuko suuttimista

                Comment


                  #9
                  kuulemma jos "pumpun" kantta kääntää niin auttaa???sääditkö paineet eli 260 niin käy nätimmin ja lähtee käyntiin paremmin, ei tukehdu aineeseen, taas kuulo puheita kun itellä ei vielä raceja ole, tosin
                  ammattilaisen puheita.

                  Comment


                  • #10
                    Suuttimet säädettiin ihan dieselhuollossa.

                    Hehkut pitäisi mitata jos olis niissä vika

                    Comment


                      #11
                      hehkut varmaankin jos kerran säädöt muuten kohdillaan
                      nyt seuraavaksi metsästän orkkiksen paikalle tehokkaampaa cooleria...pistelin tonne turbo osastolle kyselyä...

                      Comment


                      • #12
                        Tuolla pumpun kannen "kääntämisellä" tarkoitetaan varmaan ns. hammer modia jossa pumpun kannen paikkaa "nakuttelemalla" muutetaan. Tällä saadaan syötönmäärää säädettyä. Tuota ei kannata kyllä mennä kokeilemaan jos ei ole VAG-COMia käytössä, jolla voi tarkistaa kuinka paljon arvot muuttuu.
                        Nii siis onko turbo vakio vai kuinka? Veikkaan että vakio turbon orggis pakopuoli alkaa kyllä ahdistaa kun laitetaan isot suuttimet ja nestepää.

                        Oletko miettinyt isompaa VNT-ahdinta? Esim. gt20vnt ?

                        Putkisto voi alkaa ahdistaa jossain vaiheessa, katti ei välttämättä niinkään. Tuolta voi lueskella TDI Passatin pakopaine mittauksia putkiston osalta: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtop...ight=pakopaine

                        Comment


                          #13
                          tuo leka juttu oli se mitä tarkotin taikka paremminki kuulin.
                          toi tuleva turbo on vnt ja tehdään pesät/siivet isommat vielä ei varmuutta mitkä turbot yhdistellään ja sorvataan mutta luotan kyllä LDS-turbon tietotaitoon.
                          varmaankin tuo pakopuoli pitää ottaa käsittelyyn,nyt ei oo kun katti poissa pelistä, pitänee eka kattoo mitä saadaan nyt aikaseksi...kiitoksia tosta topicista,selvitti ja taas sekottikin enämpi...ikinä meikä kadun kirkkain lamppu oo ollukkaa:)

                          Comment


                          • #14
                            pikkasen lainataan topiccia...eli auto on a4 tdi 66kw.ahu, ja ois tossa muuan jepellä tehoboksi kaupan. eikös se ollut niin että näitä on 8 ja 10 napasella liittimellä(siis ruiskutuspumpun johtosarja/liitin johon poksi liitetään) ja tos kattelin iteltä ko. liittimen ja siinä on 7 nastaa? kahdeksannelle on tyhjä paikka, ja vain 7 piuhaa tulee liittimeen? eli tämä kaiketikki sitten luetaan 8 napaseksi. vähän sekavasti mutta toivottavasti joku sai selvää :)

                            Comment


                              #15
                              luultavasti menee,en uskalla sanoa, ite koitin kaverin potikkaa joskus ja sano et jos liitin käy niin toimii???no mulla ainakin pikkusen toi potkua lisää, tuolla ffp:n(ffp-motorsport.com) sivuilla ainakin hyviä vinkkejä ko.asiasta ja seachilla löytyy,hae samalla evry mod.

                              Comment


                                #16
                                no joo nyt racet paikoillaan ja komeesti toimii, savuja yllättävän vähän ja joustoa alapäässä huomattavasti lisää...tuntu toi 240 paineina toimivan parhaiten???

                                Comment


                                • #17
                                  Jatketaampa vanhaan topiciin!

                                  Löysin netin syövereistä tälläiset suuttimet, DSLA150p764:t 7 reikäisinä, BOSIOt. Onko kellään tollasista kokemusta tai kuullut edes niistä jotain. Lontoon murre foorumeilla jotain oli mutta kun ei toi lontoo oikein taitu riitävästi!
                                  Tuohon AAT:n yhteyteen katselin kun noi RACEt tuntuis tavoitteisiin nähden pikkasen liian isoilta! Jos jollain jotain mielipiteitä/tietoa olisi!

                                  Tuossa viellä linkkikin: http://www.fsp-racing.com/catalog/pr...ucts_id=301101

                                  Comment


                                  • #18
                                    Noista 7-reikäsistä luin tdi-clubilta jonkun 20 sivua juupas-eipästelyä, eikä siitä juuri hullummaks tullut. Ei oo ainakaan mulla tiedossa vielä ketään kuka olis koittanu täälä Suomessa.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Ei niitä hinnallakaan ole varsinaisesti pilattu. Nopeasti päissään laskien 5-pyttyisestä 250...275hp otettavissa, jos noista 4-mukisen luvuista voi mitään päätellä.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Mistä hinnan noille löysit? Vois olla 5-pyttyyn ihan passelit kun ei kuuta vaan ala taivaalta tavotteleen!

                                        Comment


                                        • #21
                                          Siinä se ikkunan reunassa näytti olevan 4 kpl satsi samalla mallimerkinnällä hintaan 240€, jos en ihan vinoon katsonut.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Tais olla normi 764:ten hinta, mutta tuskin noitten 7-reikästen hintakaan nyt kauheesti kovempi on. Täytyy varmaan laittaa sähköpostia sinne ja kysyä!

                                            Comment


                                            • #23
                                              Eli normi 764:t on 5 reikäset vai kuinka? Ei ole prosyyrejä täällä kotona.
                                              Onkohan noiden reikäkoosta tietoa?

                                              Comment


                                              • #24
                                                Mielestäni normi 764:en on 5 räikänen. Reikä kokoosta ei ole mitään käsitystä 5 eikä 7 reikäisenä!
                                                Mikäs reikä noissa perus 5 reikäsissä on?

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Eli nähtävästi tuo 764 on 2.5l AHY etc koneen suutin. 111kw:ssa näyttää ainakin olevan.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Eli taitaa olla isoin suutin koko mitä näissä jakajapumpullisissa rivi vitosissa on käytetty tehtaalta vakiona.

                                                    ffp:ltä lueskelin niin rinnastavat tuon joissakin tilanteissa pp502:siin. http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t...&highlight=764

                                                    Mitäs eroa noilla sitten on keskenään,taitaa toi pp502 sitten olla tuolla 0,232mm reijällä?

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Heh, hauska lukea noita vanhoja kirjoituksia...

                                                      Muutama setti on nyt tulossa noita 7-reikäsiä raceja niin sitten voin kertoa niistä kokemuksia.

                                                      Löyty tuosta aiheesta pari kuvaakin

                                                      Comment

                                                      Working...
                                                      X