FFP:ltä lueskelin wolkkarijermujen jutustelua samanlaisista ongelmista, mutta en täältä löytänyt vastaavia.
Eli auto Audi A3 TDI 66kw + lastu. Vikana satunnainen nykiminen ja tehojen häviäminen, etenkin kovemman ajon jälkeen. Kaverilla jäänyt pari ohitusta yrityksiksi, kun kesken ohituksen lakkaa kulkemasta.
Vikakoodit luettu paikallisella pajalla, jossa kerrottiin seuraavaa:
Koodi 17965 muistissa ja 19561 aktiivisena. Koodien nollauksen ja koeajon jälkeen koodeja ei enään ollut.
Ensimmäiselle koodille löytyi selkokielellä:
17965 P1557 Charge Pressure Contr. Positive Deviation.
Mutta mikä tuo toinen on? Pajalla kertoivat liittyvän kaasuläppään.
Ja mitä tuo "aktiivisena" / "muistissa" meinaa? (jos kerran nollauksen jälkeen ei enään koodia ole...)
Onko ehdotuksia mistä lähteä vyyhtiä purkamaan? Itse toimin konsulttina tässä ongelmassa ja en ole edes autoa käynyt katsomassa testaamisesta puhumattakaan...
Eli auto Audi A3 TDI 66kw + lastu. Vikana satunnainen nykiminen ja tehojen häviäminen, etenkin kovemman ajon jälkeen. Kaverilla jäänyt pari ohitusta yrityksiksi, kun kesken ohituksen lakkaa kulkemasta.
Vikakoodit luettu paikallisella pajalla, jossa kerrottiin seuraavaa:
Koodi 17965 muistissa ja 19561 aktiivisena. Koodien nollauksen ja koeajon jälkeen koodeja ei enään ollut.
Ensimmäiselle koodille löytyi selkokielellä:
17965 P1557 Charge Pressure Contr. Positive Deviation.
Mutta mikä tuo toinen on? Pajalla kertoivat liittyvän kaasuläppään.
Ja mitä tuo "aktiivisena" / "muistissa" meinaa? (jos kerran nollauksen jälkeen ei enään koodia ole...)
Onko ehdotuksia mistä lähteä vyyhtiä purkamaan? Itse toimin konsulttina tässä ongelmassa ja en ole edes autoa käynyt katsomassa testaamisesta puhumattakaan...
Comment