Terve
Otsikko on hieman virheellinen, auto lähtee käyntiin kun starttaa 2-4 minuuttia. Pyörittää tosi kivasti, siis pyörii hieman paremmin kuin normaalisti startatessa. Ja useimmiten käyntiin lähtöongelma tapahtuu kun auto on seisonut yli neljä tuntia. Käynnistyy ärsittävän hyvin jos seisonut alle tunnin. Ja käydessä savuttaa valkoista savua aika paljon.
Ongelma alkoi varsin epämiellyttävästä jakopää kokemuksesta. (Nokka, nostajat, venttiilit ja vielä kaikki jakopäähihnan rattaat kiristäjär ja hihna)
Vag-com ei virheitä, suuttimen korjaukset hyvin rajojen sisällä, ajoitus aivan kohdallaan.
Olen alkanut sulkea pois polttoaine puolen vikoja.
-Tankin siirtopumppu tuntuu toimiva, polttoainetta tulee suodattimelle noin 2 sekuntia virran kytkemisen jälkeen. (kun letku on irti)
-Polttoaine tulee suodattimesta läpi (kun tandempumpun tulo letku on irti)
-Tankin paluu letkusta menee ilma hyvin tankkiin
-suodattimen paluu "termostaatti" on nyt tilapäisesti ohitettu
Eli tankista tulee periaatteessa löpöä tandem-pumpulle, ja siitä takaisin tankkiin.
Kuitenkin käytännössä tandem pumppuun ei mene ilmaa eikä polttoainetta, joten se estää koko polttoainelinjan toiminnan.
Miksi tandem-pumppu on ihan lukossa? Olisiko neuvoja?
Mistä pumpun syöttöpaineen saa mitattua? Ja vielä onko pumpusta jotain rähäytyskuvia? miten tandem-pumppu / kannen polttoainekanava on tarkoitus ilmata?
argh ! Olen ollut neljäpäivää ulkona vesisateessa korjaamassa tuota ....
Alkaa pikkuhiljaa hermo kiristyä. Ja kaikki paikat haisee löpölle.
Tilasin jo käytetyn siirtopumpun koska olin varma että ongelma on siinä mutta ketut... siirtopumppu nostaa tandem-pumpulle ihan hyvän paineen mutta tandem pumppu ei ota vastaan.
Otsikko on hieman virheellinen, auto lähtee käyntiin kun starttaa 2-4 minuuttia. Pyörittää tosi kivasti, siis pyörii hieman paremmin kuin normaalisti startatessa. Ja useimmiten käyntiin lähtöongelma tapahtuu kun auto on seisonut yli neljä tuntia. Käynnistyy ärsittävän hyvin jos seisonut alle tunnin. Ja käydessä savuttaa valkoista savua aika paljon.
Ongelma alkoi varsin epämiellyttävästä jakopää kokemuksesta. (Nokka, nostajat, venttiilit ja vielä kaikki jakopäähihnan rattaat kiristäjär ja hihna)
Vag-com ei virheitä, suuttimen korjaukset hyvin rajojen sisällä, ajoitus aivan kohdallaan.
Olen alkanut sulkea pois polttoaine puolen vikoja.
-Tankin siirtopumppu tuntuu toimiva, polttoainetta tulee suodattimelle noin 2 sekuntia virran kytkemisen jälkeen. (kun letku on irti)
-Polttoaine tulee suodattimesta läpi (kun tandempumpun tulo letku on irti)
-Tankin paluu letkusta menee ilma hyvin tankkiin
-suodattimen paluu "termostaatti" on nyt tilapäisesti ohitettu
Eli tankista tulee periaatteessa löpöä tandem-pumpulle, ja siitä takaisin tankkiin.
Kuitenkin käytännössä tandem pumppuun ei mene ilmaa eikä polttoainetta, joten se estää koko polttoainelinjan toiminnan.
Miksi tandem-pumppu on ihan lukossa? Olisiko neuvoja?
Mistä pumpun syöttöpaineen saa mitattua? Ja vielä onko pumpusta jotain rähäytyskuvia? miten tandem-pumppu / kannen polttoainekanava on tarkoitus ilmata?
argh ! Olen ollut neljäpäivää ulkona vesisateessa korjaamassa tuota ....
Alkaa pikkuhiljaa hermo kiristyä. Ja kaikki paikat haisee löpölle.
Tilasin jo käytetyn siirtopumpun koska olin varma että ongelma on siinä mutta ketut... siirtopumppu nostaa tandem-pumpulle ihan hyvän paineen mutta tandem pumppu ei ota vastaan.
Comment