Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 (B5) AFB ja syöttöpumppu rikki

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 (B5) AFB ja syöttöpumppu rikki

    Pumpun ohjausyksikkö kävi saksassa korjauksessa eikä parantanut tilannetta. Pumppu on siis rikki. Kolmesta dieselhuollosta olen kysynyt tarjouksen pumpun vaihdolle, mutta aika poskettomia hintoja olen saanut. Suosituksia voisi esittää uudellamaalla/kanta-hämeessä tekijöistä, jotka voisivat operaation suorittaa kohtuuhintaan. Olen saanut autosta kaksi tarjousta korjaamoilta: €200 ja €75.

    Jos kiinnostusta on niin voin tuon toki tuossa kunnossa myydäkin. Auto on Karkkilassa.

    0500 989 745
    -mika

  • #2
    Laitoin sulle yv:tä.

    Comment


    • #3
      Miten tankin bensapumpun toiminnan voi tsekata? Pyöritin pumppua akulla, mutta ei nouse polttoaine ylöspäin eikä kerää painetta moottorille asti.

      Comment


        #4
        Ei sen kuulukkaan moottorille asti työntää, sitä varten on siirtopumppu vp44:ssa. Parhaiten sen kuulee ku avaa tankin korkin ja kuuntelee et huriseeko/ siirtyykö aine säiliössä.

        Comment


        • #5
          Ok. Kiitos selvityksestä. Polttoaineletku vaikutti tosi kuivalta kun sen irrotin tankilta. Eli moottori ei käynnisty kun ei polttoainetta mene moottorille asti. Miten paineen saa moottorille saakka?

          Comment


            #6
            Kaipa tän voi jo kolmenkymmenen kerran jälkeen taas todeta, että imemällä suodatin täyteen vaikk alipainepumpulla ja täyttämällä pumpulle menevä letku ja sitten ilmamaan.

            Comment

            Working...
            X