Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Letkulämmitin 3,0 TDI:hin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Moro!

    talvi tekee tuloaan ja audi a4 b7 -07 pitäisi saada aamulla lämpimäksi ennen kovia pakkasia. Kysymykseni siis on se, että saako ASB moottoriin asennettua kyseistä lämmitintä.

    Olen lukenut niin paljon ristiriitaisia keskusteluja aiheesta, että päätin tehdä oman keskustelun. Monet sanovat, että toimii todella hyvin ja toiset on sitä mieltä, että on vesiventtiilit ja termostaatit estämässä koko moottorin lämpiämistä... JOS lämmittimen saa toimimaan moottorissani, niin asennus paikaksi olen miettinyt akun ja jarrunestesäiliön väliin sisäkennolta palaavaan letkuun. Silloin pumppu pumppaisi suoraan lämmintä nestettä eteenpäin moottoriin.

    Defahan ei anna kun säteilylämmitintä tähän malliin.

    Nyt tarvitsen faktaa pöytään tästä asiasta toimiiko vai ei??!?

    Comment


      #62
      B7:n ASB-moottorissa ei ole vesiventtiiliä. Mikäli autossa on tehdasasenteinen lisälämmitin, niin sitten tarina voi olla toinen.

      Hyvin toimii pumpulla varustettu letkulämmitin, itse asensin lämmittimen kennon paluuletkuun. 1000W lämmittimellä saa öljytkin jo lämpimämmäksi, kun Defan 250W säteilijällä.

      Comment


      • #63
        Kiitos selvennyksestä eli huomenna lämppäri kaupoille! Saitko itse laitteen sinne akun ja jarrusäiliön väliin missä letkut ovat?

        Comment


          #64
          Laitoin alas, oikean vetoakselin viereen (etupuolelle muistaakseni), ennen kuin kennolta palaava letku liittyy kovaan putkeen. Tilaa paljon paremmin kuin akkukaukalossa, ja ilmauksen kannalta helpompi.

          Comment

          Working...
          X