Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AFB 2.5 EGR tulppaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AFB 2.5 EGR tulppaus

    Tarviiko tossa muuta säätöä kuin laittaa laippa kanavan väliin ja esim mutteri letkunpäähän?

    Onko kokemuksia miten on vaikuttanu ahtoihin?

  • #2
    Tietääkseni ei muuta tarvita kun peltilätkä johonkin väliin? Ei tietoa miten vaikuttaa ahtoihin mutta turbo alkoi viheltää sen jälkeen kun egr tulpattiin mun autosta.

    Tai sitten mulla alkaa turbo olla siinä poks vaiheessa. Tosin tässä jo vuos kuunneltu ujellusta ja ootettu millon poksahtaa. Savutusta ei kyllä juurikaan ole paitsi sillon kun voimaa tarvitaan mutta se on normaalia.

    Vai onko tuo sisälle kuuluva vihellys joku ominaisuus näissä vehkeissä??

    Comment


    • #3
      käsittääkseni ei se terve turbo kauheasti viheltele näissä vehkeissä.. Korjatkaa jos olen väärässä..

      Comment


      • #4
        Mites tää nyt käytännössa toteutetaan? Koittakaa selittää kun idiootille ;)
        Pitäisi tarkistaa että onko toi tehty omaani ja aika uuno vielä diisel koneiden kanssa

        Comment


          #5
          Imusarjan päästä egr:n putki irti ja kattoo et onko laippa välissä vai ei.
          Kuvassa siihen kohtaan on joku laittanu map-anturin. Eli tuohuon pumpun viereen tulee egr putki normisti.

          Comment


          • #6
            Jes kiitos nopeasta vastauksesta. Pitääpäs tutkia... http://www.ebay.com/itm/EGR-Valve-bl...tT41xO&vxp=mtr
            Tollasen löysin ja siitä vielä tyhmä kysymys, laitellaanko molemmat päät tukkoon vai pelkkä imusarjan pääty?

            Comment


              #7
              Pelkkä imusarjan puoleinen liitos umpeen, se riittää.

              Comment


              • #8
                Itse käytin molemmat laipat ja irrotin koko egr-venttiilin vaikka olisi pelkästään imusarjan puoleisen pään tulppaaminen riittänyt.

                Comment


                  #9
                  Itse kanssa molemmista passateista nakannut romut kokonaisuudessaan romukoppaan ja sokeat lätkät molempiin päihin, allroadiin pitäis tehä sama tässä kun kelit lämpiää.

                  Comment

                  Working...
                  X