Vihjeitä mistä saa tehokkaamman kytkimen ostettua poikittain keulalla olevaan 1.9TDI 5man pakettiin?
Karalalla on vain kaksi tarjolla. http://www.turbotec.com/_cs/cat/product_catalog.php?c=4
Valeo kit 826317 näyttäisi lukevan kytkin levyn alapuolella olevassa paperissa.
( edit: tarvitseeko tuota vauhtipyörää vaihtaa vai riittääkö pelkkä kytkinpaketti? )
Valeon sivut taas näyttää 835035 osanumeroa 228mm kytkimelle.
Mahtaakohan olla kummassakin paketissa sama kytkinlevy?
http://www.sachsperformance.com/EU/s...2003/index.htm
Sachs antaa kaksi listalle. +15% väännön kestoa vakioon jota ei kerrota vissiin missään.
Toinen vaan menee 1.4TSI mallin luettelon puolelle..
Tuo Karalan sintteri houkuttelisi väännön keston takia, mutta pk.alueen ruuhkissa se ei varmasti ole mukava.
Massakin varmaan toimisi, mutta on sen verran lähellä väännön rajaa.
Tullut vastaan sellaista massaa joka kestäisi n.350nm?
Karalalla on vain kaksi tarjolla. http://www.turbotec.com/_cs/cat/product_catalog.php?c=4
Valeo kit 826317 näyttäisi lukevan kytkin levyn alapuolella olevassa paperissa.
( edit: tarvitseeko tuota vauhtipyörää vaihtaa vai riittääkö pelkkä kytkinpaketti? )
Valeon sivut taas näyttää 835035 osanumeroa 228mm kytkimelle.
Mahtaakohan olla kummassakin paketissa sama kytkinlevy?
http://www.sachsperformance.com/EU/s...2003/index.htm
Sachs antaa kaksi listalle. +15% väännön kestoa vakioon jota ei kerrota vissiin missään.
Toinen vaan menee 1.4TSI mallin luettelon puolelle..
Tuo Karalan sintteri houkuttelisi väännön keston takia, mutta pk.alueen ruuhkissa se ei varmasti ole mukava.
Massakin varmaan toimisi, mutta on sen verran lähellä väännön rajaa.
Tullut vastaan sellaista massaa joka kestäisi n.350nm?
Comment