valoihin/risteykseen pysähtyessä ja siitä liikkeele lähdettäessä tulee melkoinen viive. auto suoraan sanoen stumppaa.
vikaa tutkittu ja tultu siihen tulokseen että egr venttiili ei toimi oikein. tai lähinnä sen ohjaus.
egr on kokoajan auki myös täys kaasulla jolloin ahtopaineet katoaa sitäkautta teille tietymättömille. jos egr venttiilin alipaine letkun ottaa irti laite toimii hienosti lukuun ottamatta vikavaloa joka syttyy.
alipaine venttiilille tulee kokoajan ohjaus virta ja itse venttiili toimii kyllä. egr venttiilikin on uusi.
mikä tota egr venttiiliä ohjaa? siis sehän tulee eculta, mutta mikä sitä ecun karttaa ohjaa ? ahtopaine/kaasunasento? mikä muu?
vika koodeja ei kyseinen auto anna.
-2004 2,5 tdi b6
onko joku jo keksinyt miten näistä 04 uudemmista saa ton egr:n tulpattua?
tulpattuna sokella laipalla ei mitään stumppausta ole, mutta vikavalon kyllä sytyttää.
nyt auto on jokapäiväisessä ajossa egr letku tulpattuna, kun emme ole vikaa löytäneet.
vikaa tutkittu ja tultu siihen tulokseen että egr venttiili ei toimi oikein. tai lähinnä sen ohjaus.
egr on kokoajan auki myös täys kaasulla jolloin ahtopaineet katoaa sitäkautta teille tietymättömille. jos egr venttiilin alipaine letkun ottaa irti laite toimii hienosti lukuun ottamatta vikavaloa joka syttyy.
alipaine venttiilille tulee kokoajan ohjaus virta ja itse venttiili toimii kyllä. egr venttiilikin on uusi.
mikä tota egr venttiiliä ohjaa? siis sehän tulee eculta, mutta mikä sitä ecun karttaa ohjaa ? ahtopaine/kaasunasento? mikä muu?
vika koodeja ei kyseinen auto anna.
-2004 2,5 tdi b6
onko joku jo keksinyt miten näistä 04 uudemmista saa ton egr:n tulpattua?
tulpattuna sokella laipalla ei mitään stumppausta ole, mutta vikavalon kyllä sytyttää.
nyt auto on jokapäiväisessä ajossa egr letku tulpattuna, kun emme ole vikaa löytäneet.
Comment