Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2,5 V6 tdi hyytyy?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Miten se voi sitten yliahtaa, jos siivistä osia puuttuu? Vai onko ne siellä "säätyvien siipien välissä" silloinhan ei pitäisi kellon tangon liikkua.(ainakaan tarpeeksi)
    Itse ainakin haluaisin nähdä vaurioituneet osat remontin jälkeen, jotta ei laskuteta "olematonta työtä" johon myös olen viimeaikoina törmännyt. (en kylläkään ahtimiin liittyen)
    Laita toki lopullinen ratkaisu tänne myös.

Comment

Tietäisin paikan mistä saa 3.0 tdi turboja 680e...pienellä muokkauksella paikalleen ja saa samalla pikkuisen poweria lisää

Comment

Audi haettu korjaamolta. Sikäli väärää infoa annoin,eli en tajunnu mitä seppä puhelimessa kertoi turbosta. Siltanen epäili että sinne oli siis joutunut joku ylimääränen "kökkö" esim karstaa tms, joka oli hajoittanut pakopuolen siivet ja aiheuttanut siellä jälkiä. Whåt ever.....
        Auto on ollut meillä kohta kaksivuotta, ja täytyy sanoo että se on varmaan ollut jo paskana, koska KYLLÄ LÄHTEE!!! :) aivan eri kärry!Epäilivät olisiko saanut lastua osakseen,koska vastaaviin verrattuna lähtee kun lumet pyynikiltä, sopii mulle ;) Ahdot säädettiin 1,2bar. Olen kyllä tod tyytyväinen Tampereen Autosähkön toimintaan, soitettiin kun oli jtn uutta kerrottavaa, ja mikä mukavinta niin eipä ollut "ihana kallista" loppupeleissä remontti.
        Ja näytti siellä muitakin Vw/Audi tuotteita olleen....
        Hyvä hyvä!!

Comment

Olikoos se nyt ton 450? se turpon remppa?

Comment

Working...
          X