Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0 TDi ravistaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.0 TDi ravistaa

    Profiilin mukainen 135tkm ajettu A4 2.0 TDi on alkanut ravistamaan, kun ajaa 6-vaihteella mäkisessä maastossa - vauhti suunnilleen 100km/h ja kierrokset vajaassa 2000:ssa. Eli käytännässä ravistus ilmenee, kun tarvitaan maksimi vääntöä. Ravistelu on sitä luokkaa, että on pakko vaihtaa pienemmälle. Jonkin verran tuota on ilmennyt myös vitosella ja jopa nelosellakin. Tyhjäkäynnillä ei ilmene mitään ylimääräisiä puisteluja tai ääniä.

    Kellään kokemuksia vastaavasta? Itse veikkaisin vauhtipyörää, mutta voisiko vika olla myös kytkimessä tai jossain ihan muualla?

    #2
    Kaksoismassa siellä voi täristellä, mut samalla se voi olla myös ahtimen siivikko joka temppuilee.

    Comment


      #3
      Suuttimien johtosarjaa veikkaisin... oli ainakin mulla ravistamisen syy. Ohessa linkki.

      http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=78469

      Comment


      • #4
        Minulla tuo vika ilmenee hieman matalemmilla kierroksilla ja pikemminkin ravisteluna/puisteluna kuin nykimisenä - mutta tokihan tuo johtosarja saattaisi silti olla syyllinen.

        Nyt kun täällä lakeuksilla on ajellut, niin vika pääsi jo melkein unohtumaan kunnes tänä aamuna tuli polkaistua kaasua 6-vaihteelle vähän reilummin ja välittömästi tuli muistutus vaihtaa pienemmälle vaihteelle.

        Comment

        Working...
        X