Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viitsiskö joku tsekkaa login?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Viitsiskö joku tsekkaa login?

    Eli loggalin omasta kulkineesta maffiarvoja mutta jäi tulkitsematta kun kone sippas ja ei toimi vag-com Windows 7:n kanssa.

    Eli miten maffiarvot logissa käyttäytyy?

    *Suora linkki logiin.

    Vastauksia saa kertoilla tähän alle tai sähköpostilla

  • #2
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=52781 tuon avulla tuosta logi tiedostosta saa huomattavasti selkeämmän.

    Nopeasti katsottuna näyttäisi, että ainakin maffi vainaa = vaihtoon.

    Group 11 kertoisi ahtopaineista paremmin, kuin tuo 10. Näkee mitä kone haluaisi vrt siihen mitä antaa.

    Comment


    • #3
      Moro tässä olisi toinen onneton ainakin ahdot jää tuntuu että MAF menee edellä pyydettyä.. Jos jollain haju mistä aloittaa ku ei oo menoa sillee miten pitäs. Laatikko on tippi

      tossa toinen
      Viimeksi muokannut moukari; 22.9.2009, 20:24.

      Comment


      • #4
        Toi maffin "edellä meno" on ihan normaalia, tosin tuossa toisessa logissa se jää kyllä jälkeenkin.

        Lähinnä ensimmäisenä tulee vnt-jumi mieleen tai alipainepuolella jotain.

        Mikä kone lie kyseessä?

        Comment


        • #5
          98 2.5L v6 tdi tipillä. On silloin tällöin maffi herjannut vikakoodia. Huomannu yli 3500 kiekan ihan tautista kankea putkesta eikä mee enää. Vnt tanko liikkuu käsin ja käynnissä ollessa. Jos jollain olisi mahdollisesti vehkeet imupuolen testaamiseen ni voisi ilmottautua korvausta vastaan. Ja muita ideoita mistä tää vois johtua olis kyl kiva joskus olla täysin ehjän kyydissä ni tietäs kuinka paljon puuttuu ku kaikki nyt mutua...

          Comment


          • #6
            Kyllä tuokin MAF vialta vaikuttaisi.

            Comment


            • #7
              Kyllä se tuon jälkimmäisen login mukaan vähän ehtoopuolella alkaa olla.

              Mutta onko tuossa otettu kunnon läppä pohjassa vetoja?

              Comment


              • #8
                Jep. Nuo em. logit jättävät vähän turhan paljon arvailujen varaan. 2 tai 3 lukittuna päälle ja veto miltei tyhjäkäynniltä sinne 4000-punarajan tuntumaan. Group 8:n voi jättää logittamatta.

                Comment


                • #9
                  Mutta miksi ahdot laahaa noin paljo perässä? Onko syy silti Maffissa?
                  Caddyssä on Maf vähän laiskan puoleinen arvoiltaan, mutta ahdot nousee kyllä ok.

                  Comment


                  • #10
                    Nyt löyty syykin miksi ei oikee sysännyt jälkimmäiseltä coolerilta tuleva ahtoputki imusarjaan halki. Yllätys Marmorilla ei ole hyllyssä. Sisähalkasija putkessa tais olla 50mm mut ei taida mennä huulloksien päälle tuon kokokoinen letku. Onkohan joku rakennellut uusiksi näitä putkia ja sattuisi olemaan mitat ylhäällä tai päässä.

                    Comment


                    • #11
                      Tsekkasin omasta kiesistä vielä noi ahdot click click ja maffi arvot uudella maffilla click click
                      Näyttäis omaan silmään arvot edelleen laahaavan?!? Etenkin tuo ahtimen herääminen matalilla kierroksilla.

                      Varoitus: Isohkoja kuvia
                      Viimeksi muokannut dr_ink; 8.10.2009, 09:14.

                      Comment


                      • #12
                        Ahdin on noin 1v /15tkm vanha, maffi noin 1kk:n ja ahtopaineensäätösolenoidi (n75) noin vuorokauden. Maffin vaihdolla pikkasen parani, mutta edelleen tuntuu laiskalta ja logit ahtojen sekä maffiarvojen osalta näyttävät omaan silmään "huonolta".
                        Äkkiseltään katsottuna maffiarvot nousee hädintuskin tonniin ja ahdotkin näyttäis jäävän tonne 1.3-1.4bar tuntumaan.

                        Ahtimen säätötanko liikkuu hienosti niin käsin kun alipaineletkua imemällä.

                        Tässä muutama "käppyrä" tämän iltaisesta testisessiosta
                        [size=9](Vasemmassa reunassa on RPM ja Mbar tai RPM ja mg/h)[/size]

                        Ensin muutama pikainen veto kiusaamalla 1000-4000rpm
                        Ahdot
                        Maffi

                        Sitten nelosella ~1500-4000rpm
                        Ahdot
                        Maffi

                        Ja vitosella ~1000-3500rpm
                        Ahdot
                        Maffi

                        Comment

                        Working...
                        X