Autoon vaihddettiin Egr ja pakkopoltettiin Dpf. On oireillut jo kauan. se saatiin kuntoon niin Sitten vaihdettiin termari ,öljyt ja suodatin. Alkoi herjaamaan "LOW oil Pressure" kuumana tyhjäkäynnillä .Vaihdettiin paineen tunnistin,ei auttanut..
Mitattiin öljynpaineet mittarilla ja oli n 1 kg kylmänä eli vähän.... Onko näissä ollut esim öljypumppu vikaa,Pumpunakseli vikaa tai sihdin tukkeutumista ?
Mitähän n kustantaa pumpun ja akselin vaihto ,sihdin puhdistus. ..?Uudet öljyt ja ö-pohjan tiiviste tietenkin myös..
Auto on A 4 allroad 2013 2.0 Tdi moottorikoodi CGLC.
Mitattiin öljynpaineet mittarilla ja oli n 1 kg kylmänä eli vähän.... Onko näissä ollut esim öljypumppu vikaa,Pumpunakseli vikaa tai sihdin tukkeutumista ?
Mitähän n kustantaa pumpun ja akselin vaihto ,sihdin puhdistus. ..?Uudet öljyt ja ö-pohjan tiiviste tietenkin myös..
Auto on A 4 allroad 2013 2.0 Tdi moottorikoodi CGLC.
