Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Diesel paluuletku irtoaa suuttimesta täyskaasukiihdytyksessä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Diesel paluuletku irtoaa suuttimesta täyskaasukiihdytyksessä

    Ilmenipä taas vika kulkineesssa...
    Täyskaasu kiihdytyksessä ampuu 4. pytyn suuttimelta polttoaineen paluuletkun irti. Maltillisempi kaasuttelu ei aiheuta letkun irtoamista. Kyseessä on se pidempi letku mikä menee sitten toiselle puolelle konetta ja yhdistyy liittimellä toisiin letkuihin.
    Mikähän noin kovan paineen aiheuttaa letkuun. Takaisin laitto on aika tiukkaa, joten epäilen että letku on kyllä vielä ehkä päästänsä, tietenkin pieni lyhentäminen uusisi tuota letkun päätä... Jos jollakin olisi hiukan kokemusta tuollaisesta ja vinkkiä korjauksesta.
    Olisi kiva tietää syy ennenkuin katkaisen sen suuttimen liittimen letkua takaisin asetellessa.
    Kulkine C7 3.0 BiTdi CGQB

    #2
    Onko se tuossa vielä kangasletkua? Vanhemmissa autoissa toi johtui pääsääntöisesti vaan letkusta, joka ei ollut tarpeeksi tiukka. Lyhentäminen tai letkun vaihto itellä aina auttoi.

    Comment

    Working...
    X