Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0 TDI CAHA 125kW jakohihnan vaihto.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.0 TDI CAHA 125kW jakohihnan vaihto.

    Hei.
    Onko tietoa korjaamoista jotka laittaisivat asiakkaan omia osia kiinni, Uusimaa/Etelä-Suomi alueella? Minulla sattuneista syistä on autoon (audi a4 b8 Allroad 2012) jakohihna, rullat, vesipumppu ja käyttöhihna ihan alkuperäis varaosina, mutta ei paikkaa missä ko operaatiota voisi itse yrittää. Joten tarvinnee turvautua ulkopuoliseen apuun, mikäli sellainen kohtuu korvauksella löytyy.

  • #2
    Kyl jotkut varmaa laittaa mutta leimaa et kyl saa omilla osilla kauheen helposti, voin ton homman tehdä omana hommana duunissa mut leimaa en pysty antaa ku ei oo osia ostettu meiltä.

    Comment


      #3
      Joo näin se menee. Jakohihnakamat maksaa tuohon koneeseen Suomestakin luokkaa 200e ja sitten saa täyden takuun työlle. Riskinä taas konerikko, useamman tonnin korjaukset ja vielä tappelu siitä kuka maksaa ja mitä. Rohkaisen punnitsemaan vaihtoehtoja. Toki jos itse tekee niin silloin peilistä löytyy aina maksaja.

      Comment


        #4
        Jos haluaa aukottoman takuun niin myy ne omat osat jollekin ja ostaa koko urakan osineen ja töineen avaimet käteen. Kyllä niistä osista eron saa koska aika moni tekee itse kotona polven päällä.

        Comment


        • #5
          Ja huoltoa valitessa kannattaa ottaa huomioon, että toiset huollot antava töille ja osille alan minimitakuun 6kk ja toiset taas 24kk. Siinä on iso ero, sitten kun aletaan ongelmia ratkoa.

          Comment

          Working...
          X