Autossa syttyi vikavalo ja skanneri (OBDeleven Pro) näytti viaksi P245300 - Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit Range/Performance.
Elikkäs: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...5/P2453/009299
Autossa orkkisanturi on mallia 0 281 006 006
Ja saksasta myivät tähän sopivana Bosch 0 281 006 082:sen
Moottori: 2.0TDI CAHA 170hp, ajettu 182tkm.
No, vaihdoin anturin ja mukautin. Valo tuli jonkun ajan päästä takaisin ja sama error. Kävin sitten kaikki sulakkeet läpi varmuuden välttämiseksi yleismittarilla ja kaikki ok. Pisin liittimeen elektroniikanputsausspraytä ja nyt viimeisenä paineilmalla tarkistin, että letkut eivät ole tukossa.
Em. toimenpiteiden välissä nollaus, mukautus ja ajoa muutama kymmenenkilsaa, kunnes vikailmoitus tulee takaisin. Vikan toimenpiteen jälkeen vielä odottavalla kannalla.
Ideoita? Mitä seuraavaksi? Onko anturi nyt kuitenkin väärä tähän autoon? Vai rikki heti alkuunsa, miten testaan?
Toivon vaan, ettei hiiri ole syönyt piuhoja jostain näkymättömistä. ;)
Elikkäs: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...5/P2453/009299
Autossa orkkisanturi on mallia 0 281 006 006
Ja saksasta myivät tähän sopivana Bosch 0 281 006 082:sen
Moottori: 2.0TDI CAHA 170hp, ajettu 182tkm.
No, vaihdoin anturin ja mukautin. Valo tuli jonkun ajan päästä takaisin ja sama error. Kävin sitten kaikki sulakkeet läpi varmuuden välttämiseksi yleismittarilla ja kaikki ok. Pisin liittimeen elektroniikanputsausspraytä ja nyt viimeisenä paineilmalla tarkistin, että letkut eivät ole tukossa.
Em. toimenpiteiden välissä nollaus, mukautus ja ajoa muutama kymmenenkilsaa, kunnes vikailmoitus tulee takaisin. Vikan toimenpiteen jälkeen vielä odottavalla kannalla.
Ideoita? Mitä seuraavaksi? Onko anturi nyt kuitenkin väärä tähän autoon? Vai rikki heti alkuunsa, miten testaan?
Toivon vaan, ettei hiiri ole syönyt piuhoja jostain näkymättömistä. ;)
Comment