Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.9tdi ajm. kansiko?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1.9tdi ajm. kansiko?

    moi, olen uus täällä ja nyt vähä apuja kaipailisin vaikka autojen kanssa paljon olen touhunnu mutta yleensä vanhempien (-60-70 lukusten)

    asiaan, eli -00 a4 1.9tdi ajm kone ja ajettu 407tkm.
    pidin kansivikaa selvänä mutta luin juttuja ja voiskoha tuossa olla jotaki muuta tai muutaki?

    noissa alkuperäsenä kannentiiviste ei kai ole peltinen? nyt näyttäis olevan peltinen eli kansi hoito joskus tehty?

    lämmöt nousee välillä normaalista 90:stä 100:seen ja silloin myös yleensä loppuu lämmön puhaltaminen ja paisarin seinämällä hieman tummaa mutta vesi näyttäis puhtaalta, ehkä kuitenki vähä jotaki seassa mutta ei ainakaan selvästi öljyä, minun mielestä nesteet ei haise pakokaasulle.
    painetta ei tee liikaa, korkin voi avata ajon jälkeen tai auto käynnissä ja suhahtaa vain normaalisti, järjestelmässä pysyy kuitenki paine kauan vaikkei kova olekkaan.
    ei sotke öljyjä ei hukkaa nestettä.

    sitte välillä lämpösellä koneella hehkututta aika kauan ja ku käynnistyy niin kierrokset korkealla, lämpätila-anturi rikki?? käynti tasottuu kyllä pian.
    voisko tuo liittyä noihin kansi oireisiin?

    meinasin jo tilailla kansiremppa osia mutta ajattelin eka kysellä oisko jotaki muita ajatuksia mitä ois järkeä kokeilla eka?

    kiitokset kaikille jotka jaksaa autella

  • #2
    semmosta ajattelin vielä että voisko termari tai vesipumppu tehä tuommosta tai sitte tuo lämpötila-anturi?
    vai kannatteeko noita ees ajatella ja alkais vaan suoraan kansi hommiin?
    tuleeko noihin kansiin yleensä halkeamia vai selviääkö tiiviste hommilla.

    ja semmostaki mietin ku ois yx passatin raato missä hyvä kone niin oisko iso projekti laittaa audiin se? kone -01vm 74kw avb niin pääsis eroon tuosta ajm koneesta ko näyttää että sitä ei paljon kehuta
    Viimeksi muokannut kipa76; 20.7.2017, 18:57.

    Comment


    • #3
      Lämpöanturin toiminnan loogisuuden varmistus diagnostiikkasoftan avulla ekaks.

      Comment


      • #4
        sen vois koittaa ensviikolla tehä ko töiltä ehtii käyttää korjaamolla.
        tuon toiminnanhan näkee vagcomilla? kaverilla miustaakseni ois se.

        Comment


        • #5
          Sillä juu. Samalla vikakoodit lukuun kaikilta ohjainpurkeilta.

          Comment


          • #6
            voisko tuo lämpöanturi aiheuttaa nuo vaivat, senki että lämpimän puhallus loppuu välillä hetkeksi??

            Comment


            • #7
              Voitko tarkentaa mitä tuo "lämmön puhaltaminen" on? Lämmin ilma muuttuu viileäksi mutta puhallusteho ja lähteet pysyy samoina? Onko autossa manuaali vai automaatti-ilmastointi? Vai jopa ilman ilmastointia?

              Comment


              • #8
                autoilmastointi ja lämmin ilma muuttuu viileäksi.

                Comment


                • #9
                  niitä lämpötila antureita oli useita vaihtoehtoja motonetissä, mikä on oikea ja missä tuo on tässä moottorisa?

                  Comment


                  • #10
                    nyt olen koittanu lukea juttuja vastaavista ongelmista ja ainaki yx samanlainen löytyi ja siinä oli vesipumppu ollu rikki.
                    voisko tehä että välillä varsinki enemmän vedättäessä lämpö nousee 100 ja samalla voi lämpimän ilman puhallus muuttua kylmäksi?
                    jakopäällä ja vesipumpulla ajettu 70tkm eikä vuoda pumppu.
                    miten tuon vesipumpun toiminnan voi testata että varmasti toimii eikä jumita välillä?
                    lämpösenä ko kaasuttaa vähä reilummin niin paisarin yläosassa olevasta pikku letkusta tulee vettä paisariin eli vesi kiertää vai pitäskö se vesi kiertää ihan tyhjäkäynnillä silleen että paisarista huomaa että vesi kiertää?

                    Comment

                    Working...
                    X