moi, olen uus täällä ja nyt vähä apuja kaipailisin vaikka autojen kanssa paljon olen touhunnu mutta yleensä vanhempien (-60-70 lukusten)
asiaan, eli -00 a4 1.9tdi ajm kone ja ajettu 407tkm.
pidin kansivikaa selvänä mutta luin juttuja ja voiskoha tuossa olla jotaki muuta tai muutaki?
noissa alkuperäsenä kannentiiviste ei kai ole peltinen? nyt näyttäis olevan peltinen eli kansi hoito joskus tehty?
lämmöt nousee välillä normaalista 90:stä 100:seen ja silloin myös yleensä loppuu lämmön puhaltaminen ja paisarin seinämällä hieman tummaa mutta vesi näyttäis puhtaalta, ehkä kuitenki vähä jotaki seassa mutta ei ainakaan selvästi öljyä, minun mielestä nesteet ei haise pakokaasulle.
painetta ei tee liikaa, korkin voi avata ajon jälkeen tai auto käynnissä ja suhahtaa vain normaalisti, järjestelmässä pysyy kuitenki paine kauan vaikkei kova olekkaan.
ei sotke öljyjä ei hukkaa nestettä.
sitte välillä lämpösellä koneella hehkututta aika kauan ja ku käynnistyy niin kierrokset korkealla, lämpätila-anturi rikki?? käynti tasottuu kyllä pian.
voisko tuo liittyä noihin kansi oireisiin?
meinasin jo tilailla kansiremppa osia mutta ajattelin eka kysellä oisko jotaki muita ajatuksia mitä ois järkeä kokeilla eka?
kiitokset kaikille jotka jaksaa autella
asiaan, eli -00 a4 1.9tdi ajm kone ja ajettu 407tkm.
pidin kansivikaa selvänä mutta luin juttuja ja voiskoha tuossa olla jotaki muuta tai muutaki?
noissa alkuperäsenä kannentiiviste ei kai ole peltinen? nyt näyttäis olevan peltinen eli kansi hoito joskus tehty?
lämmöt nousee välillä normaalista 90:stä 100:seen ja silloin myös yleensä loppuu lämmön puhaltaminen ja paisarin seinämällä hieman tummaa mutta vesi näyttäis puhtaalta, ehkä kuitenki vähä jotaki seassa mutta ei ainakaan selvästi öljyä, minun mielestä nesteet ei haise pakokaasulle.
painetta ei tee liikaa, korkin voi avata ajon jälkeen tai auto käynnissä ja suhahtaa vain normaalisti, järjestelmässä pysyy kuitenki paine kauan vaikkei kova olekkaan.
ei sotke öljyjä ei hukkaa nestettä.
sitte välillä lämpösellä koneella hehkututta aika kauan ja ku käynnistyy niin kierrokset korkealla, lämpätila-anturi rikki?? käynti tasottuu kyllä pian.
voisko tuo liittyä noihin kansi oireisiin?
meinasin jo tilailla kansiremppa osia mutta ajattelin eka kysellä oisko jotaki muita ajatuksia mitä ois järkeä kokeilla eka?
kiitokset kaikille jotka jaksaa autella
Comment