Elikkäs kyseessä 2.5 tdi a6 -98 ja automaattilaatikko.
auto lopettaa kiihdytyksen jos kierroksia yli 2800-3000. Kiertää kyllä siitö eteenpäin mutta eipä kiihdy mihinkään. vag-comista näkee että laatikolle tuleva vääntö vähenee 100Nm. Sit ku vaihtaa isompaa että kierrokset alle 3k ni sit taas kiihtyy.
Vikakoodeja ei anna laatikolla eikä moottorille. Olisko jotain antureita mitä pitäis vag-comil tarkistaa? Paljon niitten arvot pitäis olla jne?
Joku veikkas ilmamassa mittaria?
Ja tosiaa huiput on siis joku 140kmh. Sit on kierrokset jo sen verran korkealla että ei kiihdy enempää. Ylipäätää vaikuttaa kauheen lussulta vaik luulis tommosen hiukan paremmin kiihtyvän. Laatikko ja turbiini vaihdettu tehdaskunnostettuun tässä kuukausi sitten ammattilaisella.
Semmosta vielä että netin mukaan laatikkoon mahtuu 9l öljyä. Itse sain mahtumaan vaan n. 8l Ei mahtunu mitenkään enempää vaik kuin käynnisteli autoa ja vaihto vaihteita.
Voiko alhanen öljymäärä vaikuttaa noin paljon kiihtyvyytee? ei kai?
auto lopettaa kiihdytyksen jos kierroksia yli 2800-3000. Kiertää kyllä siitö eteenpäin mutta eipä kiihdy mihinkään. vag-comista näkee että laatikolle tuleva vääntö vähenee 100Nm. Sit ku vaihtaa isompaa että kierrokset alle 3k ni sit taas kiihtyy.
Vikakoodeja ei anna laatikolla eikä moottorille. Olisko jotain antureita mitä pitäis vag-comil tarkistaa? Paljon niitten arvot pitäis olla jne?
Joku veikkas ilmamassa mittaria?
Ja tosiaa huiput on siis joku 140kmh. Sit on kierrokset jo sen verran korkealla että ei kiihdy enempää. Ylipäätää vaikuttaa kauheen lussulta vaik luulis tommosen hiukan paremmin kiihtyvän. Laatikko ja turbiini vaihdettu tehdaskunnostettuun tässä kuukausi sitten ammattilaisella.
Semmosta vielä että netin mukaan laatikkoon mahtuu 9l öljyä. Itse sain mahtumaan vaan n. 8l Ei mahtunu mitenkään enempää vaik kuin käynnisteli autoa ja vaihto vaihteita.
Voiko alhanen öljymäärä vaikuttaa noin paljon kiihtyvyytee? ei kai?
Comment