Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 rojekti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 rojekti

Vihdoinkin sain aikaseks rekisteröityä tänne, ja aattelin samalla lisätä ton meijän perheen aadin..

Eli tälläsestä lähettiin liikenteeseen

Vuosi sitten kevätpäivityksen kohteena oli lastu ja putkisto...

Tämän kevään tavote oli hieman muuttaa ulkonäköä..:)
    ja tällanen siitä sitten tuli..

tosin paljon siinä vielä on kesken. etupuskimen istuvuudessa vielä parannettavaa, sumuvalot puuttuu, isompi cooleri olisi tarkoitus saada keulille, uusia takavaloja olen harkinnut, yms. yms...
    Mutta tämännäköisenä auto tällähetkellä on liikenteessä..

Kommentit ja mielipiteet tervetulleita..

tämä nyt on vain oma mielipide mutta mun mielestä tossa ei pahemmin mikään muuttunut parempaan suuntaan :P

puskuri on ehkä vähän liian neliskanttisen näkönen, sopisi johonkin vanhempaan supraan tms.. mutta ei ihan mahdoton, tosin väri näyttäisi olevan eri sävyä kun auton oma?

helmat on rumat ja saman malliset on miljoonassa autossa, siipi taas on suhteettoman iso ja näyttää siltä että olisi väärässä autossa. valitettavasti en oikeen fiksumpaa sanottavaa keksi :/

Comment

Vähän samoilla linjoilla arcin kanssa, jotain pyöreämpää olis mun mielestä saanut olla. Mutta jos itse tykkäät niin mikäs siinä! Ei toi nyt kuitenkaan ruma ole. Keep up the good work!

Comment

Kiitoksia mielipiteistä.

Tosiaan näyttäis tossa kuvassa valo taittuvan jotenkin oudosti.. Luonnossa ite en ainakaan mitään sävyeroa oo huomannu.. =)

Kun Aadiin ruvettiin korisarjaa suunnittelemaan niin ideana oli saada siitä sen näköinen, että toista ei ihan heti tulisi seuraavassa kadun kulmassa vastaan.. ja tämä yhdistelmä sitten miellytti eniten silmää...

Itse olen ollut pirun tyytyväinen muodonmuutokseen..=)

Comment

Se on pääasia et itte tykkää. Eihän sitä autoa muitten mieliksi rakenneta.

Comment

alkuperäiset muovit piti helmoista varmaan repiä irti että sai nuo istumaan?

Comment

Mun silmään muistuttaa jossain määrin evo mitsua. Ihan ok peli!

Comment

Working...
              X