Peesataan Terhoa, noista vaihtoehdoista selkeästi parhaat.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 2,7T LOWR1D3R 2
Collapse
X
-
Nuo olion LM:t on 8.5x19" ET32 ja 15mm spaceri välissä koska muutenhan nuo jäisi risan kaareen ihan liian sisälle, nytkin ovat omaan makuuni hiukan turhan sisällä. 9.5" leveet oli hakusessa mutta ei yksiäkään käteen jäänyt sillä kaikki ebayn huudot nousi ihan taivaisiin. Suosittelen lämpimästi ovat yhdet hienoimmista vanteista :)
Comment
-
Ne mustat vanteet antaa ihan kivasti joskus kontrastia, esim jukan ratavanteet risas sopi kuin nenä päähän. Ja olen jossain nähnyt mustat vanteet missä oli kultainen "keskimutteri" se kans näytti kivalta mustassa autossa.
Comment
-
Nuista kuvista 1. ja 2. kuva saa mun äänen. Jotenkin nuo mustat menee jo liian synkäksi, ja kaks viimeistä kuvaa, no joo, jotenkin ei vaan iskenyt.
Tuosta eri levyisistä etu- ja takavanteista on foorumilla ollut aiemminkin juttua. Itse olen kokeillut kahdessa eri nelivedossa erilevyisiä etu- ja takavanteita, ei mitään ongelmaa. Käsittääkseni se mikä vaikuttaa, on se vierintäkehä, eli se tulee olla samansuuruinen.
Comment
-
-
Löytyi forumilta kiva myynti-ilmo. Ostin kuvien vanteet pois ja tykkään mokomista.
Ainakin omaan silmäään nuo vanteet istuu kuin tauti kutosen linjoihin. Kesän kuvioista ei vielä toistaiseksi mitään havaintoa...
Mille Miglia Cup 3 8,5x18" ET 30
Viimeksi muokannut JAP3; 13.11.2009, 23:21.
Comment
-
-
Kullitettuja LeManseja ehdotettiin... Ripaus lisää lippiä ja olisin heti myyty.. Tuossa 8,5" leveessä ei tuo lippi ole mikään päätä huimaavan leveä. Muuten tuo kyllä näyttää ihan kivalta. Takapyörä ei kyllä kerro totuutta suuntaan eikä toiseen huonon photoshoppailun johdosta.Viimeksi muokannut JAP3; 29.6.2008, 19:57.
Comment
Comment