Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8T B5 Masitaly

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Muistaa vaan paisarin korkin avata ennen kuin ottaa anturin pois. :)
    Tai siis päästää vain paineet pois. Muuten tulee nestettä jatkuvalla virralla anturin paikalta jos korkki ei ole kiinni :)

    Comment


      Pitää olla nopea. Vanha toisella kädellä pois ja uusi valmiina toisessa kädessä paikalleen menossa. ;)

      Comment


        Ei tarvi :) Ei se neste pääse valumaan sieltä mihinkään kun ei saa ilmaa mistään tilalle kun korkki on kiinni.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Kuiders Näytä viesti
          Raapustellaan vaihteeksi tänne. Auton vasemmasta etukulmasta kuuluneen Veto päällä ja vasemmalle kääntyessä kamala kolina. Vika todennäköisesti väljä raiderangonpää. Mistä voisi johtua, että auto ollessa tyhjäkäynnillä esim. Liikennevaloissa nousee moottorin kierrokset hetkellisesti 1000-1200 paikkeille ja sen jälkeen palautuu normaalisti sinne 900 paikkeille.
          Onko teillä viisaammilla ehdotuksia tuon kolinan suhteen? Ylätukivarsi vaihdettu raiderangon pää on myös vaihdettu ja kolina jatkuu

          Comment


            Ettei ois vetari jos veto päällä kuuluu? Kuuluuko jos ei oo veto päällä?

            Comment


            • Ainoastaan Veto päällä kolisee. Vetoakselin ulompinivel?

              Comment


                Sitä lähtisin seuraavaksi tutkiin jos kerta vero päällä ainoastaan kuuluu

                Comment


                  Voi olla sisempikin murros väljä.

                  Comment


                  • Jep jep vika korjattu ulompivetonivel oli väljä.

                    Comment


                    • Ei ole oikein tähänkään autoon tullut hetkeen tehtyä mitään uutta. MH:n paketti saapui tänään, joka sisältää rekkarin Ledvalomoduulit Slamitilta. Lähi päivinä olisi tarkoitus heittää Defan letkulämppäri autoon kiinni, kun tuli tuollainen kuusamon lomareissu eteen :)

                      Comment


                      • Koitin haulla etsiä, mutta ei osunut omaan silmään joten kysyn tämän kautta. Tosiaan on tuo reissu tulon päällä ja semmoinen tuli mieleen, että miten kannattaa estää tuota moottorin syyläriä/turbon cooleria jäätymiseltä? Ihan perinteisesti pahvinkanssa(ko). Muistanko omiani tai oliko myös suotavaa ottaa moottorin ilmanotto "torvi" pois talveksi.

                        Comment


                          Tuo minun 2.8 b5 ei kaivannut ainakaan vielä -38 asteessa mitään pahveja keulalle eikä ilmanottotorven irroittamista. Ihan toimi kuin kesälläkin ja lämmöt napotti tasaisesti 90:ssä. Eli jos auto on kunnossa niin itse pidän aika turhana moisia virityksiä. Mutta olen ollut joskus väärässäkin.

                          Comment


                            http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=87194

                            Tuotako muistelit? Pikaisella projektitopicin selaamisella tuo ongelma/riski ei koske tätä autoa.

                            Comment


                            • Jep tuota juuri muistelin!

                              Comment


                              • Nyt jos oot tulossa Kuusamoon niin plussan puolella oltu monta päivää ja näyttäs vielä useamman päivän eteenkinpäin.

                                Comment


                                • Kuusamon reissu tuli tehtyä jokin aika sitten. Isäukon B7 nappasin pihasta ja sen kanssa siellä oleilin. Asiasta toiseen. Eilen huomasin, että tässä omassa menopelissä ei vilkut lainkaan ne hälyttimen "varoitusvalot" noissa etuovissa eli ne punaiset pienet ledit. VCDS ei näytä mitään autoscan kanssa ja ovi anturit näyttää ehjiltä. Mistäs seuraavaksi etsimään vikaa.

                                  Comment


                                  • Noniin hiukan on tähänkin autoon laitettu uutta. Eilen asennettu Defan letkulämmittimen, uusi termostaatti, vihreäanturi sekä Defa termini 2100 asennettu aikaisemmin nyt on huomattavasti mukavampi aamu pakkasilla lähteä töihin.

                                    Comment


                                    • Tänään oltiin menossa hyvin mielin hakemaan uutta leimaa tähän autoon, mutta hylky sieltä tuli... Viaksi muodostui jälleen sama kuin muinakin kertoina on ollut eli kuljettaja puolen ylätukivarsi ja vetoakselin suojakumi.

                                      Comment


                                      • Moro,

                                        Tänään huomasin tässä kyseisessä ajoneuvossa, että auton ollessa liikkeellä tippuu moottorin kierrokset satunnaisesti. Kiinnitin samalla huomiota siihe, että ilmastointi pätkäsee tämän yhteydessä. Onko ilmastoinnin kompura mahdollisesti menossa tai mistä moinen voi oikein johtua.

                                        Comment


                                        • Voipi lukottaa. Auto vaihtanut omistajaa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X