Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V8 D11 3.6 ´93 Herra lötkö.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • V8 D11 3.6 ´93 Herra lötkö.

    No tämäpä on nyt sitten ensimmäinen audi lukuisten bemareiden ja muiden kikottimien jälkeen ja olin jopa myymässä poiskin mutta nyt näyttää siltä että tästä taiskin tulla pidempiaikainen harrastepeli..

    Ei oo kummoisempia suunnitelmia että mitä tälle tulee tapahtumaan, pienoista hellyyttä oon antanu jousille kaverini bläk´n dekkerin kans ja ruuvannu kiinantinat lättyjen kans alle.

    Seuraavia operaatioita:

    -Ufojen häätö
    -Moottorin asentoanturin vaihto
    -Vetonivelen vaihtoa
    -Etujousituksen ihmettelyä



    Viimeksi muokannut Team Eastcorner; 6.9.2014, 08:27.

    #2
    *peukku*

    Ihan valideja muutoksia. Ennen jousien vaihtoa kannattanee tsekata etupään puslien kunto ja vaihtaa samalla, jos tarvetta on. Epäilen olevan, jos jouset on pitänyt laikata, eikä ole ollut varaa vaihtaa madaltaviin. Tuskin on tehty muutakaan siinä samalla, eli puslat voivat hyvin olla alkuperäiset.

    Joko jarrukilkkeet on speksattu ja hankittu?

    Comment


      #3
      Tätä tulikin nettiautossa katseltua. Hyvä että vanhus saa arvonsa mukaista hoivaa :)

      Comment


      • #4
        Komea on. Mitkä on vanteiden speksit?

        Comment


        • #5
          jakohihna ja helyt kandee vaihtaa heti nii sit ei tartte ku ajella :)

          Comment


            #6
            Tervetuloa vaan joukkoon iloiseen.
            Itketään ja nauretaan yhdessä :-)

            Comment


              #7
              Kelepais! :>

              Comment


                #8
                Osanottoni täältäkin V8:n omistajalle:)

                Comment


                • #9
                  Kuin kaksi marjaa...oma on vaan saman värinen.
                  Kyllä tosiaan sopii hyvin noi vanteet minunkin mielestäni,noi on mielestäni BBS-mallisista parhaiten
                  istuvat D11 korisessa.

                  Comment


                  • #10
                    Jaahas. Koko talven on saanu lötkö olla tallissa. Ihan rauhassa.

                    Tuossa eilen kaverin kans sitä vähän käytiin ruuvailemassa, saatiin vaihettua taakse uudet jarrupalat ja moottorin kylkeen ne anturit, nyt pitäis lähteä lämpöisenäkin käyntiin... :) No, kylmänä ainakin lähti, ei viittiny tallissä lämpöiseksi käyttää, olis saanu lähteä jalat eeltä ennen ku totuus antureista olis selvinny. Ei, ovia ei voi pitää auki, muutenkin flunssaa :D

                    Joo. HP2 satulat olis eteen hankittuna, jos rahatilanne antaa myöten niin vaihan ennen kesää ne uusien levyjen kera alle. On niin noita rahareikiä muutenkin paljon. Alustasta, etupäähän saattaa tulla made in talli, ei vielä mitään tarkkaa suunnitelmaa niiden suhteen.

                    Vanteet on kokoa 9.5x18" kun sitä joku kyseli.

                    Comment


                    • #11
                      päivää, nyt on pakko kysyä sattuko väärä ikä tuohon? :D itellä on aikalailla tasansamanlainen V8 ja samoilla vanteilla mutta -91

                      Comment


                        #12
                        Sen vuosiluvun voipi tarkistaa siitä vin-koodista. Näissäkin Audeissa vaihtunut mallivuosi joskus syksyllä. -91 ja -93 vuosimallien V8:issa on ollut eri osia ja tuurillaan ilmastoinnin kylmäaineet ovat eri. Kannattaa siis olla tarkkana sen vuosimallin kanssa. Viimeisimpien vuosimallimallien V8:issa sitten sähköosat ovat lähempänä C4-koria, kuin lötköjä.

                        Comment

                        Working...
                        X