Tuli haettu tälläinen A6 sedan, vanhan C4 100:sen mennessä lunariin papparaisen käännyttyä valoissa eteen. Piti saada mielellään saman korinen auto, mutta paremmilla varusteilla kuin vanha.
Tällä hetkellä mittarissa on 252tkm ja ostohetkellä oli 250tkm, ilman tekniikka murheita ajettu tämä aika ainakin.
Saksasta tuotu aikanaan, joten varusteitakin on ehkä vähän normaalia vastaavaa enemmän. Taitaa tämä 1.8l 20v konekin olla näissä vähän harvinaisempi?
Varusteista mainittakoon:
- Automaatti-ilmastointi
- Iso mittaristo
- Ajotietokone
- Edessä sähköikkunat
- VDO:n jälkiasennus kaukosäätöinen keskuslukitus
- Tehtaan Westfalian irroitettava peräkoukku
Kaikinpuolin vakio kuntoinen vanteita lukuunottamatta. Vanteet olisi jossain vaiheessa tarkoitus uusia, mutta tämän hetkinen rahatilanne ei anna myöden. Myös tuosta maastoauton maavarasta pitäisi päästä eroon, mitään über matalaa en tästä halua, mutta saisi tuo wheel gap olla vähän pienempi. Vinkkejä otettaisiin siis vastaan kohtuu hintaisesta madallussarjasta, joka oli kuitenkin ajoltaan suurinpiirtein yhtä mukava kuin tuo vakiokin.
Parin viikon päästä etupuskuri lähtee maalaukseen, koska eräs auto pakitti suoraan nokkaan. Samalla varmaan ehdotan jos tuon lämppärin pistokkeen saisi tuonne puskurin verkkoihin eikä tuollein rumasti puskurin läpi tulemaan.
To-do listalla ainakin:
- Penkkien pesu Pesty
- Vaihdekepin pussin vaihto
- Ehkä sisätilantutkan toimimattomuuden selvitys Toimii
- Jossain vaiheessa vanteet ja renkaat
- Jossain vaiheessa alusta
- Ajotietokoneen varoituksien poisto (toinen palaneesta polttimosta jota en löydä/ei ole palanut ja toinen jarrupaloista, koska niissä ei ole tunnistimia, joten johdot yhdessä, mutta silti varoittaa.)
- Apparin lokarissa klommo pitää selvittää, että onnistuisiko oikominen joko imukupilla tai sitten kylmä/kuuma hoidolla.
- Ovilistojen asettelu paremmin
- Kaasupolkimen korjaus. Itse poljinpinta on lähtenyt irti saranan kohdalta, näissähän kun on saranoitu tuo poljinpinta ja se on lähtenyt siitä irti.
- Kuskin oven saranoiden vaihto. Vaihdettu
Pahoittelen kännykkä laatuisia kuvia.
Tällä hetkellä mittarissa on 252tkm ja ostohetkellä oli 250tkm, ilman tekniikka murheita ajettu tämä aika ainakin.
Saksasta tuotu aikanaan, joten varusteitakin on ehkä vähän normaalia vastaavaa enemmän. Taitaa tämä 1.8l 20v konekin olla näissä vähän harvinaisempi?
Varusteista mainittakoon:
- Automaatti-ilmastointi
- Iso mittaristo
- Ajotietokone
- Edessä sähköikkunat
- VDO:n jälkiasennus kaukosäätöinen keskuslukitus
- Tehtaan Westfalian irroitettava peräkoukku
Kaikinpuolin vakio kuntoinen vanteita lukuunottamatta. Vanteet olisi jossain vaiheessa tarkoitus uusia, mutta tämän hetkinen rahatilanne ei anna myöden. Myös tuosta maastoauton maavarasta pitäisi päästä eroon, mitään über matalaa en tästä halua, mutta saisi tuo wheel gap olla vähän pienempi. Vinkkejä otettaisiin siis vastaan kohtuu hintaisesta madallussarjasta, joka oli kuitenkin ajoltaan suurinpiirtein yhtä mukava kuin tuo vakiokin.
Parin viikon päästä etupuskuri lähtee maalaukseen, koska eräs auto pakitti suoraan nokkaan. Samalla varmaan ehdotan jos tuon lämppärin pistokkeen saisi tuonne puskurin verkkoihin eikä tuollein rumasti puskurin läpi tulemaan.
To-do listalla ainakin:
- Penkkien pesu Pesty
- Vaihdekepin pussin vaihto
- Ehkä sisätilantutkan toimimattomuuden selvitys Toimii
- Jossain vaiheessa vanteet ja renkaat
- Jossain vaiheessa alusta
- Ajotietokoneen varoituksien poisto (toinen palaneesta polttimosta jota en löydä/ei ole palanut ja toinen jarrupaloista, koska niissä ei ole tunnistimia, joten johdot yhdessä, mutta silti varoittaa.)
- Apparin lokarissa klommo pitää selvittää, että onnistuisiko oikominen joko imukupilla tai sitten kylmä/kuuma hoidolla.
- Ovilistojen asettelu paremmin
- Kaasupolkimen korjaus. Itse poljinpinta on lähtenyt irti saranan kohdalta, näissähän kun on saranoitu tuo poljinpinta ja se on lähtenyt siitä irti.
- Kuskin oven saranoiden vaihto. Vaihdettu
Pahoittelen kännykkä laatuisia kuvia.
Comment