Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 avant 4,2 -93

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 avant 4,2 -93

    Tuli hommattua semmonen "kasikymppinen" farmari

    Spec
    * Mootori 4.2 V8 213kw AEC
    * Sachs Race Engineering paineasetelma
    * KEP 4 lapainen sintteri
    * Custom V8 kevennetty vauhtipyörä
    * Custom 3" rosterista pakoputkitso
    * 4x Zimmermann cross drilled jarrulevyt
    * Edessä Ferodo DS Performance jarrupalat
    * Taka Ferodo Premier jarrupalat
    * Bilstein alustasarja








    #2
    Niin oliko tässä tarkoitus jotain projektoida?

    Comment


      #3
      Jonkinlainen kuvaus moottorin paikalleen lusikoinnistakin kiinnostaisi. Millaisia muutoksia tuo vaati koriin ja moottorin tuentoihin? Entä sähköt?

      Comment


      • #4
        Tarkotus pitää suomen kamaralla kilvissä? Mitä se vaatii?

        Comment


        • #5
          Kiva olisi kilvissä moinen nähdä. Poikkeusluvalla ehkä, jos voi käyttää S2:sta vertailumallina?

          Comment


          • #6
            Auto on ajokunnossa mutta töitä riittä.Ensimäinen asia on se että puuttu jarrutehostin :D
            Sen takia pitäis tehä muutoksia:
            *vaihta systys virranjakajasta suora sytkäksi (Abz venakopat,puolat,ohjaus/sähkö?)
            tai
            *vaihta mootori Aec -Abz + sähköt(koko homma)
            tai
            *vaihta mootorin ohjaus Ms3-sen + kaikki mitä pitäis teha sen mukana (sopivatriggeri puutuu abz konessa)

            Ms3-se etu olis se että sais laitta myös remmiahtimen

            Viimeksi muokannut inc13; 7.4.2014, 09:34.

            Comment


            • #7
              Korin on hitsattu kiinnikkeet koska on käytössä aec moottorin kannattimet.Jos käyttä abz kannatimiä ,sitten ne noja suoran etuakselin pällee
              Viimeksi muokannut inc13; 7.4.2014, 15:29.

              Comment


                #8
                Mahdollisimman paljon kuvia ja tietoa paikoilleenlaitosta, kiitos. Sekä sähköt kiinnostaa. Oliko moottori manuaalivaihteisesta vai automaatista alunperin. Onko motronicin purkkia puukotettu yms?

                Comment


                • #9
                  Onko tämän vehkeen aikaisemmasta historiasta jotain infoa?

                  Comment


                  • #10
                    Aika kompakti konehuone. Eikös Suomessa ole jo aiemmin nähty täysmoottorilla leimattu Coupe?

                    Comment


                    • #11
                      Historiaa
                      Auto on rakennettu virossa.Alkuperäinen omistaja myi sen eteenpäin.Seuraava omistaja asensi ilokaasun (150hp wet shot),ajoi jonkun verran autolla.Ilokaasu oli vahingossa mennyt joutokäynillä pällee,kone meni paskaksi.Sitten auto taas tuli myydyksi eteenpäin.Seuraava omistaja osti minulta uuden konen tähän auton muuta täta loppuvaiheessä ei laitettu kiinni tähän korin.Viime talvella auto on kasattu ajokuntoon taas (ennen sitä se seisoi 2 vuottaa),sen jälkeen on laitettu jarrut,jousittus,kytkin uudeksi ja sähkö puoli on kunnostettu.Minä ostin sen jälkeen auton pois.Auto oli muuten kasattu mutta sisusta oli purettu (sähkötöiden takia)
                      Auto on ollut alunperin 2,6 v6 manuaali

                      Comment


                      • #12
                        Pari vanhaa kuva autosta



                        Comment


                        • #13
                          Auto myyty

                          Comment


                          • #14
                            Jäikö suomeen?

                            Comment


                            • #15
                              Joo,nyt se pyörii pks alueella

                              Comment

                              Working...
                              X