Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Brilliant Red -03

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Kunnolla tonttiin vaan ;)

    Comment


      #62
      Samaa mieltä! (ja mulle tuo nykyinen alusta) :) Vaikuttiko softa mitään siihen kaasun päällejääntiin? Entä vauhtipyörä siihen tärryytykseen kun paikalla pitää 2000rpm?

      Comment


        #63
        En oo huomannu ainakaan softan jälkeen että ois kierrokset jääny ylös. Mutta ei uskalla vielä varmaksi sanoa, ku aika harvoin se sitä teki aikasemminkin. Ja kyllä siinä 2000rpm paikkeilla tuntuu pientä tutinaa vieläki, mutta sovitaan sen olevan ominaisuus. :)

        Saattashan tuo alusta myyntiin päätyä jossain vaiheessa. Tarjouksia saa esittää :)

        Comment


          #64
          Sama tutina täälläkin, kylmänä pahempi. Eipä tuo suuremmin häiritse kun ei normaaliajossa tuollaista tilannetta tule eteen kuitenkaan. Tuntuu olevan riittävän yleistä julistaa ominaisuudeksi. :)

          Itsekin tässä puntaroin, että josko coilit (Vogtland) sittenkin, mutta saa nähdä. Kesän aikaanhan tuon voisi napata mukaan kun siellä päin liikun. Tuumaillaan..

          Comment


          • #65
            Mää eka että ekkö hoksaa ku räpsyttelin valoja mutta vissii tunnistit? :D on se vaan komia..

            Comment


              #66
              Joo huomasin kyllä. Komea se on sunki auto!

              Juho, eilen tuli kokeiltua sitä 2000rpm vapinaa, mutta tuntu ettei se vapissut ollenkaan..kummallista. Käy tuolla mun autolla koeajolla sitte ku tuut tänne Oulun suunnalle, niin tutkaillaan eroja autojen välillä.

              Comment


                #67
                Se voi unohtua jotkut 2000rpm vapinoiden miettiminen, ku tätä kampetta lähtee kokeileen ;)

                Comment


                  #68
                  Täälläkin tärisee noissa kierroksissa, väheni tukikumin vaihdolla muttei hävinnyt kokonaan.

                  Comment


                    #69
                    Juu, käyn tyypittämässä samalla kun lyöt mun yksilöön Konia alle. :D Täytyy itsekin tutisuttaa kun muistaa, että vieläkö on läsnä. Siinä käsityksessä vain ollut että on enemmän kylmien kelien ja kylmän moottorin juttuja. Suht paljon tuostakin löytyy asiaa webistä, mutta ei siihen järkevää selitystä ole löytynyt. On näissä vain kaikenlaisia ominaisuuksia, joita ei passaa liikaa miettiä, että saa yöt nukuttua. :)

                    Kokeile dipata keulan kromit, voisi olla ihan hyvä noiden valokalvojen kanssa? Ja helposti ne saa pois jos ei miellytä.

                    Comment


                      #70
                      Eipä ole isoja muutoksia tapahtunut, mutta bi-xenon valot asentelin viimein kun katsastuksessa piti käydä ja leiman jälkeen tummentelin kaikki lasit 35% kalvoilla. Lisäksi lätkin oviin ohutta bitumimattoa, kun tallista löytyi vanha paketinjämä. Nyt tuntuu ovet vähän tukevimmilta ja saataa olla että rengasmelukin vähän pieneni.
                      Tuossa muutama kännyräpsy tämän hetken tilanteesta.
                      Attached Files

                      Comment


                        #71
                        Passaa kyllä tosi hyvin nuo ikkunantummennukset.

                        Comment


                          #72
                          Kattoinki eilettäi joskus 2 jälkeen lentokentäntin risteyksessä että oot tummennellu ikkunat. Hyvin kyllä soppii!

                          Comment


                            #73
                            Tämä vaihtoi yllättäen tänään omistajaa. Voi laittaa lukkoon.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X