Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 4.2SC Drifting | Stalker Racing Team

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • [ame]http://www.youtube.com/watch?v=EG8cEYusfdk[/ame]
    Pitää olla vaan sopivassa muodossa tuo linkki.


    Hyvin kyllä taittuu mutkiin. Videosta voisin sen verran kommenttia heittää että jätä nuo efektit pois nuista väleistä, ottaa ikeneen aika vahvasti :D

    Comment


    • Tää kyllä tarvii vähän jäykemmän alustan. Melkeen kun keinutuolilla menisi :D Muuten kyllä hyvin tuntuu menevän !

      Comment


      • Mik4-- Näytä se muoto, tua ei auta mua yhtää :D Sitte joo, niitä on sielä siksi reippaasti, kun haluan vähän "kehittää" ittiäni videon editoinnis :D

        Hallikainen; Joo eiköhän sinne jossaki vaihees jämäkkyyttä saada, muttaku tämä on tällänen rividuunarin budjetti drifteri niin eteneminen on varsin hidasta auton kehityksen kannalta.

        Comment


        • Kuvassa näkyvän tunkin takia pakko sanoa, että nyt vaikka spoileri myyntiin että saat oikean työkalun :) tuolla rellunmerkillä saa vain pahan mielen kun auto tippuu siltä. http://www.motonet.fi/fi/tuote/80751...i-25-tn-Tuning todettu toimivaksi ja suht kevyeksi, ei toki bahcon alutunkin veroinen mutta.. Tuohon alustaan pistäisin seuraavana rahaakiinni, k-sport/ D2? Aikamoinen keinulauta nyt, hyvin silti jaksaa viedä. Oliks se pakoputkisto vieläkin hiukan kuristava?

          Comment


          • BeBe^^: Ihan hyvin on vielä luotto pelannut saksitunkkeihin :) Ainut vaan, että sora alustalla kaipaa jotakin aluslevyä, että ei tunkki painuisi maahan. Käyny mieles, että hitasisin tohon veivausmekanismiin vaan mutterin ja pulttipyssyllä nostelisin auton ylös, avaisin pultit, pulttaisin takasi kiinni ja laskisin tunkin. Kaiken pystyisi siis tehdä sillä pulttipyssyllä hikoilematta :P. Kattoo ny jos joku päivä saisi aikaaseksi semmoset.

            Tässä on nyt hyvää aikaa pohdiskella mitä seuraavaksi :) Tämä kesä mennään kummiskin aika pitkälle näillä setupeilla. Tarkotuksena on nyt osallistua Lapualla järjesttävään drifting kisaan pro street luokkaan 6.6.2015.

            Vai, että vielä kuullostais siltä, että pakoputkisto ahdistais? No ei sieltä mitään maagisia voimia enää irti saa, mutta voisi se tietysti vielä virtaavampi olla. Kyllä se kummiski aika pirteeltä tuntuu tämmöseksi 300 heppaseks vapariksi :) Vielä ku se vaan venyys pitemmälle niin mä en pysyysi enää housuussani :D

            Comment


            • Lainaa tuo mun viesti niin näät laajennetussa tilassa sen muodon. En osaa selittää :D

              Jos video editointia haluat kehittää niin esim ruffriders kaverien videoista voi minun mielestäni ottaa hyviä vaikutteita. Katseleppa niitä ajatuksen kanssa muutama, miten ovat tehneet pätkien vaihdot yms.

              Comment


              • Vois olla mukavampi viedä jos siihen 21mm h&r takavakaajaan sen n.170e sijottaisi.

                Comment


                • Pulttipyssy ei valitettavasti oikein toimi saksitunkin kanssa. Nostaessa syntyy jo sen verran vastusta, että pyssy siirtyy iskulle ja nosto jää todella hitaaksi. Pitäisi siis olla iskuton vääntävä kone jolla tuota nostelisi. (Tuoli tuota samaa ideaa siis itse koekiltua)

                  Sora alustaa varten on ihan hyvä jos hitsaa suoraan saksitunkkiin kiinni isomman jalustan. Samalla saa varmuutta myös asfaltilla nosteluun, kun tukipinta-ala kasvaa. Hallitunkkin huono puoli pihanostoissa on se, että nosto tapahtuu vinoon jos pyörät ei pääse vapaasti pyörimään.

                  Comment


                  • MikaSS; Ei se taida riittää jos nyt on jo 20mm vakaaja?

                    Elexter; Joo se niissä hallitunkiissa onkin huonoa, mutta sillä olisi taas helppo nostaa perästä molemmat pyörät ilmaan niinku jotkut tekee. Jaa, että ei toimi siis se. Mitä mä oon paineilma pulttipyssyllä nostanu niin hidastuuhan se toki, mutta ennemmin sillä vedän kun käsin pyöritän. Toisaalta, ei taida tollases boschi akkupulttipyssytä löytyä +600nm vääntöä.

                    Comment


                    • Vallilan takomosta sitte keppiä.

                      Comment


                      • Kyllä siihe varmaan veitsivakaaja kannattais katella, luulen että säätöjä ja setuppia haetaan vielä jokusen kerran ennenkö on valmis. :)

                        Tuosta painoasiasta sen verran, että yllättävän kevythän se on tuon keula sitten. Toki a-nelkussa on lukkopellitkin muovia. Lisäksi syylärin ja akun siirrot auttaa asiaa, omassa on molemmat keulalla vaikkakin akku on pieni. Kojelautakin tyyppi kasiysissä painaa 10kg, tuskin a-nelkussa paljoa kevyempi mutta sun versio kyllä on. :)

                        Comment


                          Anna videoiden olla linkkeinä, pystyy wp luurillakin niitä katsomaan. Upotettuna ei niitä näe.

                          Comment


                          • Mr.Crossfire; Joo ja itsellä ei kaikenlisäksi ole etuvakaajakaan paikalla. Sekin tiputtaa vielä n.10kg painoa edestä. Ilmastoinnin kompressori + sen teline on pois, muutama ohjaiunrulla, viskoflektin rulla ja abs ohjainyksikkö möltti on kans kevennetty joka painaa aika paljon. Kisavarustuksella ilman kuljettajaa tankki täynnä siis akseliapainot oli 785kg / 585kg. 5kg tuli jostakin lisää, kun puntaroitti koko auton kerralla 1375kg.
                            Viimeksi muokannut Tanehau; 7.5.2015, 18:30.

                            Comment


                            • Joo, absimokkula painaa viitisen kiloa. Sen uudelleensijoittamista olen vähän leikilläni joskus miettinyt, mikään pakkohan sen ei olisi olla konehuoneessa.

                              Comment


                              • Tämänkin projekti vierähti taas asteen verran eteenpäin ja talliin ilmesty toinen d2 purkuun jo :D Tämä on A8 4.2 32venasella ABZ koneella varustettu automaatti quattro! Tästä ABZ V8:sista tulee nyt se aihio mihkä laitetaan se turbo kiinni. Ja älkää toki riamastuko, tässä v8 turbotus projektissa tulee kestämään todella kauan, koska edelleen edetään rividuunarin lompakolla. Huudelkaa jos tarvitte jotakin osia A8:sista.

                                Tänä v-loppuna lähdetään lauantaina kaanaaseen tampereen likelle jdm club of finlandin ratapäivälle testaamaan ihan uutta rataa ainakin mulle. Vissiinkin sinnekkin on tullu aivan tuore piki pintaan. Mukaan pakataan 7 paria kummia poltettavaksi, että eiköhän siinä riitä launtaiksi taas ajamista :D Itse launtaista sitten jotakin jälkipuintia kuvien ja videoitten kera.
                                Attached Files

                                Comment


                                • Tässä on kyllä loistava tekemisen meininki. Tsemppiä tuleviin koitoksiin, mielenkiinnolla seuraillaan :)

                                  Comment


                                  • Kaanaa Centerin ajoista kotiuduttu ja reissu oli positiivinen. 6 paria meni kummia ja toinenkin S8 flekti lakkas toimimasta, mutta onneksi ihan loppussa. Renkaina oli tällä kertaa vaan nastakumia joista nypitty nastat pois. Ne ei juuri savuuttanut ollenkaan ja lenteli lähinnä paloina ympäri rataa. Yks pari oli myös kesäkummia ja ku ne vaihto puolessa välissä alle niin voimaa tuli lisää vaan kovasti ja savuakin rupesi syntymään. Eli kyllä niillä talvikumeillakin pitoa ainakin alkuun löytyy. Kovin nopiaa tuntu kuluvan vaan melkein täyskuivioinenkin nastarengas. Rata oli pölyinen, mutta oikein hauska driftingiä silmällä pitäen!

                                    Tuli huomattua, että paikalle ilmestyi katsomaan päivän tapahtumia myös 2kpl a4 b5 sedania! :) Ketä olivatkaan? Miltä meno näytti?

                                    BeBe^^: Toinen saksitunkki petti jo! Ei jaksanu enää ees räikällä veivata alas ja sen johdosta rakotki vielä kätee :D

                                    Nyt valmistaudutaan sitten 6.6 lapuan pro street kisaan. Mitä siinä itseä vertasi muihin jdm club of finlandin drifterihin niin kaukana tullaan perässä, mutta yritetään nyt laittaa kummiskin kampoihin :-) Mullekin on tärkeää pärjääminen, mutta se, että millä tavalla se pärjääminen toteutuu on se juttu mulle ;)

                                    Siinä muutama kuva päivän tapahtumista.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                    • Siinä on hieman pätkää JDM club of finlandin järjestämältä päivältä Kaanaa Centerin radalla.

                                      Comment


                                      • Kirjotappa vaikka tohon aloituspostaukseen mitä kaikkia muutoksia jo tehty. Vaikka ihan ranskalaisin viivoin. :) Oliko niin että hydraulikäsijarru uupuu vielä?

                                        Comment


                                        • Hienoa Tanehau, suritusnappi toimii sittenkin :)

                                          Comment


                                          • Hienon näköstä (ja kuulosta) menoa, ja on paremman näkönen ilman sitä siipeä... ;)

                                            Comment


                                            • Hienon näköistä menoa kyllä. :)

                                              Comment


                                              • Olipas tänään nättiä vetoa Lapualla. Voimassa ja alustassa vain tasoitusta muille, muuten taittuu kyllä nätisti.

                                                Comment


                                                • Heh, jos olis tosiaa se alusta ja kääntyvyys kohdillaan niin mikä jottei :) Siinä kun pääsin pro streetin lajittelusta kaavioon mukaan niin oli hävinny kaikki "alku jännitys" ja sattu tuurilla valitsemaan enemmän savuavat hankookit alle niin meni mielestäni hieman paremmin. SAIN JOPA TIPUETTUA YHDEN KUSKIN POIS PELISTÄ! :D Voimaakin sais toki olla lisää, mutta sitä varten täs ny aletaanki rakentamaa 4.2 abz:taa turbolla :-)

                                                  Oli kyllä hienoa kisata muiden kanssa, mutta kyllä sitä vielä aika pahasti jalkoihin jää, varsinkin nopeudes. Katsotaan jos kemoraan juhannuksena menisi vetämään seuraavat kisat! Nyt on ekat kisat hoidettu pois alta ja tietää kuinka homma tapahtuu niin mikäs täs ny jatkaa vasta alkanutta uraa :-)

                                                  Sitte vähän miinusta kyllä pitää antaa radalle.comin tavasta järjestää kisat. Oikeestaa rupes Vi"#%!%maan, ku ei niillä toimi keskenänsä kommunikaatio. Varmasti useita kisoja järjestäny, mutta ne ei menny kyllä putkeen ollenkaan.

                                                  Myöhemmin tapahtumasta hieman videota ja kuvia!
                                                  Attached Files
                                                  Viimeksi muokannut Tanehau; 6.6.2015, 16:54.

                                                  Comment


                                                  • Hieno homma! Mielenkiinnolla odotan tota turbo "päivitystä". Remmillä toki olis hieman yksinkertaisempaa saada vähä lisätuottoa, varsinkin v-koneeseen. :)

                                                    Meinasin kans tulla tänään ajamaan vapaille vuoroille, mut oli vähä turhan tyyristä lystiä, ku samalle radalle pääsee muina aikona paljon halvemmalla.

                                                    Comment


                                                    • Rahalle.comin tapahtumista on poikkeuksetta jäänyt aina ja joka kerta paskanmaku suuhun. Tasan niin pitkältä ajalta kuin muistan on järjestelyt olleet aivan perseestä.

                                                      Comment


                                                      • Joo, jotenkin sielä välittyi sellainen välinpitämättömyys, epätietoisuus ja kädettömyys ehkä hieman. Ja aika tympeetä jos näin on ollut jo kauemman aikaa. Ja kun huomasin näitä asioita ja puhuin ihan vaan parin tutun kanssa huomaamistani asioista niin kuulemma nekin oli ihan sama mieltä ja moni sanonu samaa itse radalle.comin järjestämistä kisoista.

                                                        Lajittelu pisteet: http://radalle.com/materiaalit/2015/...un_pisteet.pdf
                                                        Kaavio 16 eteneminen: http://radalle.com/materiaalit/2015/...pua_kaavio.pdf
                                                        Lopputulokset: http://radalle.com/materiaalit/2015/...putulokset.pdf

                                                        Noista lajittelu pisteistä näkee mikä se ero meissä kuljettajissa on. Show pisteet oli varmaan ainoat mihkä en itse pystyny diudilla taipumaan tehon puutteen takia :) Muut laitetaan sitte omaan pikkiin. Siinä kun vapaat harjotukset alkoi niin mä menin vähän lukkoon, kun yhtä äkkiä pitikin osua clipping pointtehin ekaa kertaa IRL (in real life) :D. Se tuntu oudolta ja sitten keskityin niihin ja se koko tunti (3 paria kohtalaasia käytettyjä kummia) meni niitä clipping pointtia ihmetelles, että mitä **ttuja nämä on ja kuinka näihi osuu :D Sitte, kun tuli lajittelu vedot niin mulla olis jääny harjotuksista vaan ne clipit mielee ja niitä mä siinä sitte varovasti koitin poimia. Vetojen jälkeen mentiin seuraamaan kisaa katsomosta ja seurasin kuinka muut ajaa. Sitten kun näin kuinka kosusen harri veti ammattitaidolla sai se minut inspiroitumaan ja saamaan otteen hommasta. Kaavio alko ja sitte en enää ajatellu clipping pointteja ja annoin vaan sulaa sen kummemmin ajattelematta. Näin olisi pitäny heti ensimmäisestä vapaanharjotuksen vedosta osata ajatella.

                                                        Voin sanoa, että arvostelualueen läpi vetäminen 100 pisteen arvoisesti, se on pojat kuulkaa mahdotonta :D
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                        • Löytyy niitä järjestäjiä muualtakin joilta ei ihan "lähde"
                                                          Rallisprintissä meinannu palaa pariin otteeseen kiinni, kun itse olen hommissa tapahtuma-alalla. Jos ajetaan sarjaa niin sarjassa pitäisi olla kaikki määrätty, eikä niin että esim lähtäjärjestys on joka järjestäjällä erillainen. Välillä on ajettu luokittain käännettssä ja välillä sarjajohtaja tarvinnut saada aina luokan alkuun vaikka numero olisi mikä. Selitys oli että katsojan tietää että luokka vaihtuu, tosin jokaisella katsojalla on pakko olla käsiohjelma koska se on pääsylippu. Mutta siis perus tilanne on se että kukaan ei ohjaa autoja oikeaan järjestykseen (kuski ei oikeasti näe kuin eteenpäin) Varikolla ei mitään järjestytä tai ohjeistusta. Vessoja yleensä 2kpl, eikä mitään valvontaa teltoille. Esim kuinka vaikeaa on tehdä alueen pohjakartalle varikko kartta, jossa vain numeroidut kohdat. Mittalaaserin kanssa käy lueen läpi ja arpoo sopivan määrän koloja ja ilmoittaa sen mitat kilpailioille. Jos jollain on isompaa kalustoa, niin se pitää ilmoittaa ajoissa niin saa isomman kolon.

                                                          Mutta neuvona, älä välitä :D yleensä järjestäjät on tehny niitä hommia just noin useamman vuoden ja niitten päitähän ei käännetä :D tilanne on kuitenkin kaikille kilpailioille sama. Toki jos ylimääräistä vaaraa syntyy niin sillon voi älähtää, tosin siihenkin yleensä vaan vastataan murahtaen ja käsimerkein.

                                                          Minkälaisella setupilla meinasit ylipaineistaa ? Vissiin biturpo?
                                                          Viimeksi muokannut ^^BeBe; 7.6.2015, 12:25.

                                                          Comment


                                                          • Seurataan nyt hetki tätä touhua ja katotaan sitte siirrytäänkö vaan ajamaan muihin kisoihin jos jatkossakin sama linja jatkuu. Riippuu mitenkä kehtaa niin voisi siirtyä ajamaan pelkkään sm sarjaa ja käydä sitte vaan ratapäivillä reenailemas kisoja varten. Saa nähdä mitä tulevaisuus tua tullessaan.

                                                            ^^BeBe; No eiköhän tässä kummiskin oo vielä kaikki avoina. Siihen on aika pitkä matka, että moottori on pöydällä avattuna ja suunniteltuna ahtamista varten. Onse ihme jos ens kesänä olisi jo paikallansa. Ehkä 2018 talvella pikemminkin voidaan olla tilanteessa, että ahdettu kasi hyrrää. Tähän kun tarvitaan sitä rahaa ja kun on kaikkia muutakin mitä auto vaatii niin pitkä prosessi on. Kuullu monen suusta jo, että köyhällä ei oo varaa tehdä 2:desti. Alusta ja etufillarien kääntyvyys olisi prioriteetti numero 1 tällä hetkellä.

                                                            Saa ehdotella millä setupeilla kannattaisi lähtiä ahtamaan ja perustella ehdotuksiansa.

                                                            Comment


                                                            • Keskipakoisremmiturbo mikälie oikealta nimeltään :D Siis periaatteessa turbon kompura jota vedetään remmillä. Vie vähän tilaa ja helpohko asentaa. Venäjän pojilla jotain ihan edukkaitakin vaihtoehtoja standardi laakereilla jne. Ei vaadi vesi eikä öljykiertoa.
                                                              Uusi imusarja ja pakosarjat.
                                                              Alakerralle en muuta osaa sanoa kuin tasapainoon, kiiltäväksi ja nitraukseen. 84.5 mäntä x8 voi olla aika arvokas kasa. Puristussuhde näytti jonkun mukaan olevan 10.3 vakiona.
                                                              MS3 extra ohjaimeksi, halutessaan vaikka naku antureilla. Täysi sequentiaali sytkä ja polttoaineen ruiskutus onnistuu. Edullinen, helppo ja täysin toimiva.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X