Ei tainnut kuitenkaan nuo Q7:n putkenpäätkään olla ihan bolt-on jutut...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant 2.0TQ S-Tronic
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Joo niinhän se menee, kun tuo krominen kuorihan pukataan vaan ulostulon päälle, että joko pöntöt vaihtoon tai loppuosaan hitsata isompi putki. Sitäkin mietin että onko isojakin eroja S4 ja vakiopönttöjen välillä? Tai jos löytäs kohtuuhinnalla OEM catbackin niin vaihtas sen tilalle..?
E: nyt sai piiput istuu syvemmälle. Jahka kerkeää niin tekee viimeistelyn että saa just passeliksi, n. Sentillä menivät sisään päin, kun muotoili vähän uusiksi.. :) kyllä nuo paremman puutteessa.Viimeksi muokannut Tomppis; 1.4.2014, 21:11.
Comment
-
Audi A4 B8 Avant 2.0TQ S-Tronic
Ainakin 2.0TFSI koneisissa Avanteissa oli alkupään malleissa ohuemmat putket. Oliskohan vaihtunu joskus samoihin aikohin isommaksi kun tuli leditakavalot ja/tai peilien muoto muuttui, eli joskus 2009/2010. Alunperin oli kai 67mm vai olikohan se sittenkin 76mm ja uudemmissa 80mm. Mulla on nuo pienemmät.
Edit: tuo 5cm voi olla lähellä koska halkaisijahan on pienempi siellä pöntön päässä. Halkaisija lienee sama vanhemmissa ja uudemmissa malleissa siellä pöntön päässä??Viimeksi muokannut buzz; 3.4.2014, 22:53.
Comment
-
Tätäki nyt vois sen verran päivitellä, että coilit tuli perjantaina laitettua alle. Ei kyllä tyytyväisempi vois olla tuohon Eibachin Prostreet-S:än. Kuvia ei oo tullu otettua, kun sääjöt on vähän vielä ehkä vaiheessa. Edessä on nyt madallusta napa-kaari-mitalla 32 cm, takana pikkusen vajaa 34. -45mm jousilla oli 33 joka nurkka. Ei varmaan tohdi enää kuin ehkä puolisen senttiä pudottaa nii ei oo joka penkassa keula ja pohja, eikä myöskään raavi renkaat linkussa kaariin. Säätövaraakin vielä on, takana silmämääräsesti kierrettä n. 4, edessä ainaki 6cm, joten melko alas saa.. ;)
Vannepuolella VMR:t jatkoi matkaansa taas yhdelle clubilaiselle ja itselle tuli INDit vaihdossa. Jospa tämä nyt menis sen aikaa kun auto menee vaihtoon, ken tietää.
Yks pikku keula"tiiseri" talvikorkeudesta, puhelinlaatua toki. Sen verran hämää varjo että kulutuspinta on kaaren tasaa ylempänä, käytännössä gäppiä ei siis ole..
Comment
-
On. Kyllä ne tähä vaa passaa, toi väri on semmonen. Sitte ku kiiltolistat ja kaiteet niin mätsäilee. Pakkohan se varmaan on ennen kevättä jo kokeilla että miten nyt oikeanlaisella madalluksella toimii. :D muuten ois pitäny myyntiin laittaa, alko vaatii kunnollista madallusta, mutta mun mielestä tämä oli "järkevämpi" vaihtoehto.. ;P
Comment
-
Comment
-
Noniin, päivitetäänpä nyt lopulliseen (ainahan sitä vähän jotain säädetään) tilanteeseen kuvasaasteet. Putkenpäät vaihtu viime viikolla vähän OEM-henkisimmiksi (jouten siis 100mm tuutit, 20cm pitkät, kunto uutta vastaava) ja samalla tuli myllytettyä vklp kesäkuntoon.
Alustaa sen verran säädin, että tuli keula n. sentin alemmas, perä jäi säätämättä työkalu uupelon takia, mutta ei tässä paniikkia, asento on kuitenki ihan jees nytkin. Tässäpä siis parit ja täältä lisempää.Viimeksi muokannut Tomppis; 7.6.2015, 18:53.
Comment
-
Pitää kai se taas vähän päivittää, kun edellisistä kuvista tultu himppu alaspäin (toivon mukaan huomenna napsu tai vaikka kaks lisää). Tomikar:ilta ostin loppukesän kumeiksi vähemmän palloprofiilin kumit nii jos sais noi raapimiset kuriin. Jotaki pientä tämä kaipais vaan alkaa ideat olemaan loppu.
Vaan tässäpä sitä eilistä kuvasaastetta. Niin ja muokkaamattomia kamaluuksia.
Comment
-
Kiitosta vaan, kyllähän tuolla kehtaa. :) vihdoin sai puuttuvia millejä (like it really matters) pois keulasta, odotellaan josko asettus nii napsu lisää..
Ainahan näihin jotain pientä voi muutella mutta kyllä täytyy sanoa, että vihdoin alkaa olee tosiaan "valmis" tämä auto.Viimeksi muokannut Tomppis; 28.7.2015, 12:09.
Comment
Comment