Nyt kun auto on ollut omistuksessa n.4kk alkaa ässän mutkaajo ominaisuudet ja kavereiden piruilu maasturista harmittamaan.
Eli lähetin sähköpostia Us-Partsin Harrille, jossa kysyin Kw Variante 1 saatavuudesta ässään.
Harri kertoi että Kw tekee kyllä sarjaa, mutta etutolpat täytyisi lähettää Kw:n tehtaalle, ja toimitus kestäisi 4-8 viikkoa, ja hintaa tulisi olemaan n.1300e.
Nyt sitten aloin irrottamaan etutolppia ja saikin ne irti, mutta (ABS-anturin?) johtoa ei tunnu saavan millään irti. Olisko kellään tietoa miten sen saa irti, vai saako mitenkään?
Lisäksi aion tehdä tänä talvena jonkin näköisen jarru-päivityksen, siis etujarruille.
Etsin searchilla ja löysin aika paljon tietoa näistä jarru-päivityksistä, mutta jos joku voisi kumminkin vielä selventää mulle, että miten mikäkin "jarru-paketti" sopii mun tolppiin kiinni, ja kuinka paljon muutoksia pitää tehdä?
Jos tämän talven aikana sais alustan ja jarrut kondikseen, niin ensi talvena keskityn koneen täydelliseen kunnostamiseen/virittämiseen, joten kysymyksiä saattaa tulla aika paljon:D
Eli lähetin sähköpostia Us-Partsin Harrille, jossa kysyin Kw Variante 1 saatavuudesta ässään.
Harri kertoi että Kw tekee kyllä sarjaa, mutta etutolpat täytyisi lähettää Kw:n tehtaalle, ja toimitus kestäisi 4-8 viikkoa, ja hintaa tulisi olemaan n.1300e.
Nyt sitten aloin irrottamaan etutolppia ja saikin ne irti, mutta (ABS-anturin?) johtoa ei tunnu saavan millään irti. Olisko kellään tietoa miten sen saa irti, vai saako mitenkään?
Lisäksi aion tehdä tänä talvena jonkin näköisen jarru-päivityksen, siis etujarruille.
Etsin searchilla ja löysin aika paljon tietoa näistä jarru-päivityksistä, mutta jos joku voisi kumminkin vielä selventää mulle, että miten mikäkin "jarru-paketti" sopii mun tolppiin kiinni, ja kuinka paljon muutoksia pitää tehdä?
Jos tämän talven aikana sais alustan ja jarrut kondikseen, niin ensi talvena keskityn koneen täydelliseen kunnostamiseen/virittämiseen, joten kysymyksiä saattaa tulla aika paljon:D
Comment