Itse olen mittaillut, että 50mm kennolla voisi olla mahdollista siisti asennus, mutta sen mitä olen tuollaista kennoa löytänyt niin koko on ollut ~säälittävän rajamailla.
meillä on tuota 50mm kennolla olevaa cooleria ja aika soppelin kokoinen voi ässän keulille olla.. 550x255x50mm kennolla.. valmistaja lupaa virtauksen riittävän 420hv asti..
Puskuria joutuu ilmastoinnin kanssa varmasti työstämään, mutta aika varmasti mahtuu vakio puskin työstettynä paikalleen. Tuo syyläri ja ilmastoinnin kenno mahtuu pari senttiä koneeseen päin ja siten ainakin saa hieman lisätilaa..
aikalailla saman näköinen asennus kuin mulla.. olettekko kokeillut meneekö konepelti kiinni? on hieman ylempänä kuin minun cooleri ja mulla ottaa hieman jo nyt kiinni pellin reunoihin..
menee kiinni, on koitettu, maski otti vähän kiinni, mutta hiomalla siitäkin selvis. Syylaria on siirretty 20mm taaksepäin ylhäältä, alhaalta n. 15mm...
Onkos sulla toi puskurin alaosa jotenkin pingottuneena, ku on mutkalla?
Tuommoinen laitettiin ilmastoituun malliin tänään.. Eli cooleri on HT552550 malli. Tiukkaa teki, mutta mahtui. Syyläripakettia siirrettiin taaksepäin ja puskurista sai ottaa siivua pois että sopi.. Autossa oli lisälipare puskurissa. Helpommin olisi mahtunut jos cooleria ei olisi tarvinut sovittaa puskurin aukkoon vaan olisi voinut ylemmäs laittaa..
Voi perskules kun on ahdasta. Täällä yksi asennus menossa 70mm paksun jäähyn kanssa. Piti olla 65mm paksu kenno mutta se oli se 70mm, tuntuu vaan että jokainen milli olis ollut tarpeen.
Paljonkohan tohon viskon siipien ja jäähdyttimen väliin uskaltaa jättää tilaa? Nyt on n.1cm toi väli.
Löytyhän aiheesta säie kun vaan hakusana osui kohdalle...
Eli tarkoituksena olis sovittaa hieman suurempaa kuuleria keulalle ja tulikin tilattua 450x300x76mm kennolla oleva jäähy, kokonaisleveys tais olla 630mm eli pitäis istua hieman helpommin paikalleen kuin nuo mörkökokoiset (600x300). Mutta kannattaako toi vakiokuuleri jättää vielä samaan linjaan ja sarjaan uuden kuulerin kanssa?
Mites UrS6:ssa isomman coolerin saaminen vakio puskurin taakse? Onko kukaan saanut sovitettua ilmastoinnin ja webaston kanssa?
Webasto kun on siellä apukuskin puolen etuloksussa.
Ei huvittaisi ostaa tuuning puskuria mutta empä haluaisi kyllä luopua ilmastoinnista tai webastostakaan...ainakaan vielä.
Ihan ekaksi siirrä jäähdytin/puhallin pakettia niin paljon konetta päin kun vaan saat siirrettyä. Alapuolen kiinnikkeisiin modaat ne hahlot ulottumaan syvemmälle ja yläpuolen kiinnikkeet väännät sopivasti mutkalle. :)
=) Mielenkiintoinen projekti tämä. Alkaa kohta olla kaikki normi viritykset tehty. Täytyy myöntää, että hiukan harmittaa pitää tuo oma projekti edes jotenkin "vakiona". Ainoat virit mitä tuohon omaan tulee on tuo RS2 paketti. Muutoinhan autosta vaihdetaankin kaikki...
Katsotaan sitten jos autoon tulle joskus projekti "Phase 2" =) Joskus aikoinaan oli haaveena löytää edes jollain lailla kaikinpuolin vakio UrS4, sellaista ei taida enää olla olemassakaan.
Tuossa jo yks päivä yritinkin tutkailla millaset noi syylärin alakiinnikkeet on. Hienoa jos rälläkkä riittää työkaluksi. :P Parisen senttiä melkeimpä tosta modista saa lisätilaa...
Mitä ootte tehneet sille ohjaustehostimen jäähdytysputkelle joka kulkee tos syylärin edessä?
Onko tota vain jatkettu letkuilla? Millaset paineet tos putkessa liikkuu? Vois olla aika simppeli jättää toi vakiokuuleri sarjaan ton uuden kanssa, mitä mieltä raati on?
Siirtelin tänään jäähdytintä hieman taaemmas. Ei mahtunu oikein rälläkällä syventämään noita hahloja ku en viittiny ottaa jäähdytintä kokonaan irti joten porasin vain reiät hieman syvemmälle...
Comment