Mä voisin poistaa sulta ton rikkinäisen alakerran, jos maltat luopua. :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 2.5 TDIQ Reborn.
Collapse
X
-
Tästä projektista selvinnyt sen verran että kannet kaikkine hilkkeineen meni eräälle klubilaiselle.
Ja auto rullaavana eräälle tuttavalleni joka työskentelee ahtimen parissa :)
Eli luultavastikkin jatkan tätä topiccia kertoen miten tuon auton elämä jatkuu.
Sen tiedän ettei sinne keulalle tule enään kuutos dieseliä. Nelos tai Vitoskone.
Mistä sitten aasinsiltana... Bensavitonenhan tuonne menee, se kun on jo kerran tehty...
mutta mites vitos diesel??? Kiinnitys varmaankin passaa... Mutta mites sit toi sähöpuoli.
Elikkä jos C4:sta adoptoi? Vai onko parempia kohteita adoptoida kone?
Niin ja keskityn nyt ite tuohon konsernin toiseen merkkiin Elikkä Tuo 5 Golf 4motion BKD. :)Viimeksi muokannut arto s; 13.3.2012, 21:26. Perustelu: Mahtuu samaankin, voit muokata edellistä, kun ei ole vastauksiakaan välissä.
Comment
-
Kai se vitosdiiselikin sinne mahtuu, jos bensakone menee. Ainakin bensavitosen hattu käy dieselin lohkon päälle. Takaosassa on toki syöttöpumpun hihnaveto, joka voi aiheuttaa ylimääräistä tilantarvetta.. Ahdstahan siellä tulee olemaan ja repsikan puolella varsinkin, kun imu- ja pakosarjat on samalla puolella konetta. Oli siinä 20VT:ssäkin Matilla sovittelemista.
Comment
-
No vajaa vuosi siinä sitten meni... käytiin hakemassa n.80tkm ajettu afn kone tuohon. Tehotavoitteet pyörii siinä 240-260hp.
Tai... mihis asti nuo afn moottorin polttoaine laitteet riittää yleensäkkään?
Muuten suunnitelmasta... eli sillä afb:n putkistolla muuten paitsi downpipe. Välijäähdyttimet ne mitkä autossa onkin.
Ahdin vielä avoin... -->sopiva. :) polttoainepuolta pitää tutkailla mitä muutoksia se vaatii.
Mahdollisesti teettää kansi, mutta ainakin nokka vaihtuu.
Comment
Comment