Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C5 S6 ranetussaneeraus

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    No voi ny saatana. Mistä moinen aiheutu?

    Comment


    • Auts! Menikö täydestä laulusta?

      Comment


        Taishan tuo mennä.

        Comment


          Mitenkä vanha tuo hihna nyt oli, puoltoista vuotta? Eikös ton koneen pitänyt olla "jokseenkin" laitettu ehjäksi, mistä tuommonen johtuu, jos oletetaan että hihnassa ei ollut valmistusvikaa? Rankkaa on elämä tämän ässän kanssa.
          Viimeksi muokannut Ghousti; 16.3.2013, 18:40.

          Comment


            Tähän ketjuun liitetyssä laskussa on orkkisnumerot jakopään osille. Mikäli niitä on oikeasti käytetty niin takuuhan on kaksi vuotta.

            Comment


            • Voe vittu! Kyllä nyt koetellaan.

              Comment


                Otan osaa, voimia hopsikselle!

                Comment


                • Kyllä tuo auto ei ole syntynyt oikealle pyörälleen, ahdistaa vallan reippaasti vastaan joka käänteessä...

                  Comment


                    Itselläni tulisi ensimmäisenä mieleen soittaa Kuusakosken päivystykseen... Ei saatana.

                    Comment


                      Voi perskules :(

                      Comment


                        Nyt se tuli viimeinen niitti risan hommaamiseen

                        Comment


                          Hinaajalla huomenna himaan. Takuutaisteluhan tuosta tulee, eniten harmittaa kun tuli se vallan hyvä ooppeli myytyä.

                          Comment


                            Jos ei oo selkeetä materiaalivikaa, niin takuutaistelun voi unohtaa tohon ajoituksen säätöön.

                            Comment


                              hyvä syy vaihtaa samalla ronsun moottori ja sen voi ostaa multa :)

                              Comment


                              • Pitäisikö foorumille perustaa mikkopata keräys, on tuossa jo niin paljon ristiä yhdelle miehelle.

                                Comment


                                  Eissaatana!
                                  Alkaa meikälläkin taas korvia kuumottamaan.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viesti
                                    Pitäisikö foorumille perustaa mikkopata keräys, on tuossa jo niin paljon ristiä yhdelle miehelle.
                                    Meinasin ehdottaa ihan samaa :)

                                    Comment


                                    • Mulla on samoihin aikoihin vaihdettu remmi tuohon mun S8:aan aiemman omistajan toimesta. Se oli löysällä samalla lailla kuin hopsis sanoi tuossa pari pv aiemmin jossain threadissa. Olisi kiinnostavaa tietää, onko moista enemmänkin. Onko meille kaupattu viallisia kiristimiä tms?

                                      Comment


                                        Tuli eilen nautittua parisenkymmentä typ 4 vahvuista olutta akuutimpaan vitutukseen. Nyt on auto kotitallissa ja mietin tässä nyt huomisen päivän vielä että lähdenkö purkamaan enempiä vai vedänkö suoraan korjaamolle.

                                        Laina-auto järjestyi ja krapulakin varmaan joskus hellittää. Harmittaa vaan koko lailla paljon se turhan työn määrä. Taas kannet koneistamolle vaikka edellisestä kerrasta ei ole kahtakaan vuotta.

                                        Comment


                                        • Miksei vaihtokonetta saman tien jostain romikselta?

                                          Comment


                                          • Tämähän on monesti käyty läpi. Vaihtokoneelle tulee monesti lähes sama hinta, eikä sen kunnosta ole kuitenkaan mitään takuuta. Koneistamon kautta pitäisi olla kaikki varmasti kunnossa.

                                            Comment


                                              On kai niillä jakopään osilla joku takuukin. Vaihtopata on kuitenkin vähintään 1500€ + rahdit ja työt. Katotaan nyt, motivaatio jäi toisten housujen taskuun.

                                              Comment


                                              • Nojoo, sitten. Laskeskelin vain, että kaksi kantta ja kaikki hilut, mutta voi se olla edukkaampi kuitenkin remontoida.

                                                Comment


                                                  Juu-u, että näin se ässä koettelee.. :/

                                                  Aikalailla oon päättänyt että tuo mun ässän ruho lähtee kilon paloiks, joten siitä saattaapi sitten löytyä tarpeen tullen osaa jos toista. Kunhan se ekaks ilmestyy esiin lumikasan alta :)

                                                  Comment


                                                    Itse asiassa olin aikeissa huomenna siitä sinun koneesta kysellä. Keksi sille motille tai vaikka koko vessalle joku extraspecial onliforjuumaifrend hinta. Kai tuosta puolen tusinaa venttiiliä kuitenkin on väärässä, voikos niitä ottaa käytettyinä toisesta koneesta?

                                                    Comment


                                                    • Puolen tusinaa kuullostaa aika optimistiselta :) Voi käyttää käytettyjä ehjiä, täytyy vain 'istuttaa' kanteen sopivaksi.
                                                      Viimeksi muokannut Prunssi; 17.3.2013, 21:34. Perustelu: vanhoja = käytetyt ehjät.

                                                      Comment


                                                        Toisaalta, paljonko ne uudet naulat maksaa kappale? Seetityöt joutuu tekemään joka tapauksessa, jos alkuperäiset on vinossa. Missähän kunnossa mahtaa olla ohjurit? Vitoskoneen ohjurin vaihdolle, seetitöille ja höyläykselle tuli hintaa rapia 400€ + kumit ja ohjurit.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                                          Juu-u, että näin se ässä koettelee.. :/

                                                          Aikalailla oon päättänyt että tuo mun ässän ruho lähtee kilon paloiks, joten siitä saattaapi sitten löytyä tarpeen tullen osaa jos toista. Kunhan se ekaks ilmestyy esiin lumikasan alta :)
                                                          Muista, että ne ovien alalistat on sitten mulle siitä ruhosta :)

                                                          Comment


                                                            Venttiilit näkyi olevan parinkympin molemmin puolen kappale. Puolen tusinaa voi yhtä hyvin olla pari tusinaa...

                                                            Kokonaisen ehjän vaihtokoneen nostoa nokalle jarruttaa eniten se, että siinä todennäköisesti resetoitais esim. kansipahveihin ja öljynjäähdyttimen väliputkeen käytetyt työt.

                                                            Comment


                                                            • Aika karu viikonloppu ollu.. Onneks on asenne kohdallaan!

                                                              Itse lähtisin ehkä kattelemaan uudempia S4:n 4.2:sia, missä on ketjulla jakopää ja moni muukin asia tehty fiksummin. Tehot ja päästöt on samat, joten muutoskatsastus onnistuu helposti. Jossain vaiheessa täällä foorumilla oli myynnissä tollanen kone hintaan 2500 euroa, nyt en enää löytäny ilmotusta. Varmasti tulee kyllä kalliimmaks kun nykyisen korjaus, jos ite tekee työt. Mut jos vertaa koko kansiremppa pajalla vs. uudempi kone itse asennettuna, niin hintaero saattaa olla toisinpäin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X