Niin miten sen maajohdon osuminen runkoon polttaa sulaketta? Taisi olla ihan jarruvaloille menevä plussajohto.
							
						
					Kuulutus
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
C4:100+S4= S100 "Ei niin kiire perhefarmari"
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Minusta sen pohjamuovin irrottaminen ei ole homma eikä mikään ja voihan omaan autoonsa luukkuja tehdä ihan niin paljon kuin haluaa jos tuntee olevansa fiksumpi kuin Audin insinööri. Paha sanoa, kun en montaakaan kertaa ole pohjamuovia ite irrotellut. Paikallinen paja ottaa 10€ öljynvaihtotyöstä niin vuosiin en ole enää viitinyt sutata sen takia pihassa.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	masajaard87
aamuyöstä kun lukee näitä niin saattaa repeillä joillekkin kommenteille kun ei malta lukea myös mahdollista seuraavaa vastausta :)Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti^^ En ymmärrä miten toi edellinen liittyy tähän mutta anyway..
Kuuma keli ja laiskuus taas yllättäny. No saimpa tänää vaihettua ilmasuodattimen ja korjattii takakontin luukusta johdot. Aamulla audi närkästy meinaa jostain ja ei menny vaihe päälle olleskaa. Pitkää koitettii saada P asennosta muull pykälälle mutta ei niin ei. No hetken tuumailun jälkee paljastu et jarruvalojen sulake palanu nii ei anna laittaa vaihetta pykälään. Uus sulake ja heti palo. No polttimot yms käytii läpi ja suunnillee purettii koko kontti auki. Syyksi paljastu pikkunen vekki maa johdossa eli kuori hajonnu ja osu runkoon johto. Pikku fixi ja taas toimii. Jos huomen mahtus tallii vois vaihella öljyt+suodattimen. Tuli isännelle yks ex-polliisi koppi hitsattavaksi...
Comment
 

Comment