Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käyttis/Projekti urssi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Käyttis/Projekti urssi

    Eli auto on vm 92 aan pannulla. Hommasin foorumilaiselta torniosta vähän aikaa sit.

    Varusteita:

    -Sähkölasit
    -Sähkökattoluukku
    -Keskuslukko kaukosäätöinen
    -Automaatti kylmästöinti
    -Vakkari
    -Ajotietokone


    Tekniikka:

    -Porkkiksen lastu
    -1.8t konversio
    -Bn pipes catback
    -Hepoja pitäs olla 300??

    Sisusta, Hifit:

    -Vaalea nahka
    -Sportti jakkarat
    -S4 sportti ruori
    -Blaupunkt bremen rammari nyysitty evo lancerista
    -Dls ja pioneer erkkasatsit

    Alusta ja renkaat:

    -Bbs rg2 18 kesällä
    -Avus 17 talvella
    -Bilstein sprint pamput
    -Hr -40 jouset
    -Takana reikä/ura levyt
    -Teräspunos letkut edes

    Mitä oon kerenny tehä:

    -Käsitellyt moottorin, laatikon, ohjaustehostimen rvs:llä

    -Vaihtanut kaikki nesteet ja öljyt mitä tästä vehkeestä löytyy redline ja castrol merkkisiin.

    -Vaimentanut konttia ja luukkua silentcoatilla hifejä varten.

    -Vetänyt virtapiuhat

    -Harisen by-pass


    Pitäs korjata:

    -Alusta on aika huonossa hapessa etupumppu on oikealta loppu.

    -Jälkijäähdytys ei sammu ikinä, tepolta tilattu antureita kokeillaan näillä ensi viikon aikaan

    -Ufot aukasta kuluneisuus valo loistaa

    - Lakka lohkeillut kattoluukun ympäriltä ja alahelmoista, takakulma saanu parkkipaikka raapasun--->maalia

    -Renkaat aika finito tulossa federal ss595/tehty

    -Ilmastoinnin painekytkin ja täyttö/tehty


    Parannus ideat

    -Hifit on vaiheessa vaimennus loppuun, subiksi tulee mds dynamic 12 takapenkkiin kiinni. Vahvariksi hyväksi havaittu groundzero digilankku.

    -Kinkki ic

    -Parempi pakosarja ja dp

    -Sit ku on liikaa mania ahdin ja squirt plus veivit

    Eka audini ennen ollut -03 fsi golf ja -03 1.8t bora

    Pari kuvatusta alla räpsitään enemmän paremmalla kelillä






    Viimeksi muokannut JP667; 13.6.2011, 09:50.

  • #2
    Muutaman kerran tullu bongattua kyseinen peli. Onnea ja menestystä!

    Comment


    • #3
      Morjesta juha millasella pelillä itse ajelet?

      Comment


      • #4
        Valkeella '94 volvo 440, siihen asti kun löydän sopivan :), mobile.de ym. sivut koko ajan selattavana.. Entinen audi tuli myytyä jo tovi sitten.

        Comment


          #5
          Vieläkö ne mittaristo chekkisysteemit oireilee?

          Comment


          • #6
            Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viesti
            Vieläkö ne mittaristo chekkisysteemit oireilee?
            Eipähän tos muuta oo ollu ku palaa vaan toi jarrupalojen kuluneisuusvalo.

            Comment


              #7
              Onnea rojektille. :) Itellä lähti toi palojen kuluneisuusherja pois mittariston huoltotinauksella, oli tosin muutakin oiretta jotka korjaantu siinä samalla. Tarkista ny ensin ne jarrupalojen piuhat et on ehjät.

              Comment


              • #8
                3v sitten on viimeks aukastu joten saattaahan ne lopussa ollakin jo.
                Mittaristoa on kuittien perusteella tinailtu 500 eurolla joten toivottavasti ne oli siin.

                Mitäs tässä ufojen aukasussa on niin vittumaista normijarruihin verrattuna? vinkkejä yms?

                Missä tämä ilmastoinnin painekytkin oleilee?
                Viimeksi muokannut jta; 28.5.2011, 19:05. Perustelu: Samaankin mahtuu, eli vanhaa viestiään voi muokata jos ihan parin minuutin päästä on lisää asiaa

                Comment


                  #9
                  Ai se olikin näin tuttu yksikö johon niitä osia tilasit ;)

                  Ufot alkaa mitä luultavimmin olemaan jo oikeesti loppu. Sen verran on vuosia ja kilometreja siitä kun ne sinne on laitettu. Brembon nelimäntäset 323mm levyillä maksaa minulta vain pari satkua enemmän kuin uudet ufo-romut (reilun tonnin siis).

                  Meinasitko subin siihen "valmiiseen" free-air asennukseen laittaa?

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja kalsket Näytä viesti
                    Ai se olikin näin tuttu yksikö johon niitä osia tilasit ;)

                    Ufot alkaa mitä luultavimmin olemaan jo oikeesti loppu. Sen verran on vuosia ja kilometreja siitä kun ne sinne on laitettu. Brembon nelimäntäset 323mm levyillä maksaa minulta vain pari satkua enemmän kuin uudet ufo-romut (reilun tonnin siis).

                    Meinasitko subin siihen "valmiiseen" free-air asennukseen laittaa?
                    Morjesta juurikin siihen pitää kokeilla toimiiko käytännössä jos ei niin löytyy tolle siisti koppakin.

                    Kerro toki auton historiasta/metkuista sähköpostiin jos tiedät kun en edellisestä omistajasta saanut mitään irti.

                    Eikös näitä ufoja sais syksyyn/talveen asti elvytettyy paloilla ja jollain tiivari yms sarjalla? Ei tähän hätään noin paljoo löydy likviditeettiä uusiin jarruihin pelkästään ;)

                    Comment


                      #11
                      Eipä tuossa mitään mörköjä pitäisi oleman. Suurin ongelma minulta lähtiessä oli toimimattomat ABS:t mutta se on nähtävästi jo hoidettu.
                      Toinen ikävä ominaisuus oli vuotava kattoluukun tiiviste. Keräsi sateella vettä siihen moottorin koteloon (ei alkuperäinen luukku), ja lurautti ensimmäisessä kaarteessa oikealle vedet munille.

                      Jos haluat sen naarmutetuna takapuskurin pään maalata samaan sävyyn muun auton kanssa niin joudut maalaamaan koko auton. Ko. sävy kun syntyi maalari(en) kokeilevan keittiön tuloksena niin siihen ei ole mitään kaavaa olemassa.

                      Servotronic välillä kettuili, liikkeellee lähtiessä oli heikon tehostuksen asetuksella. Tämä kuittautui kuitenkin aina kun käytti virrat pois päältä.

                      Askissa ja perässä oli jo valmiiksi Castrolin synteettiset liemet, se vaihto oli siis suhteelisen turha.

                      Vähän enne myyntiä tuli koneeseen vaihdettua kevyemmät nostajat. Jos joskus laitat tiukemmat venajouset niin nostajat vaihdettava samalla vakioihin, kevyet ei kestä.

                      Comment


                      • #12
                        Abs:t rytkyttää välillä kun jarruttaa pysähtymiseen asti (nyt kesälläkin)myyjä sanoi jonkun anturin temppuilevan.

                        Luukku on tiivis.

                        Tosiaan on tuossa maalissa jotain muutakin tullut varmaan lakan/kovettajan suhteessa, koska oudosti lohkeillut ympäri autoa. Vois vetää tulevaisuudessa ton volvon 433blackberryllä kuin entisen golffin sujautin aika namu väri, vähässä valossa musta ja kunnon auringossa violetti karkeilla kiteillä.

                        Comment


                          #13
                          ABS:ien rytkymys hoituu kun löydät anturin joka on vähän liian ulkona.

                          Comment


                          • #14
                            http://www.audiclub.fi/forum/showthread.php?t=100431

                            Tuossa threadin loppupäässä vähän apua sen viallisen anturin löytämiselle, jos tuottaa enemmänkin harmaita hiuksia.

                            Comment


                            • #15
                              Kiitos vinkeistä pitää katella nuo abs anturit ja putsata rattaat samalla ja kattoo saisko nuo etujarrut elvytettyy talveen asti, jos hommais sit ton jarrusatsin.

                              Tulevana viikkona vaihtelen tuon multivika anturin ja jälkijäähyn anturin miten töiltä on vapaata ja teppo saa toimitettuu kamat, katotaan jos korjaantus tuo jäähdytys.

                              Comment


                              • #16
                                Nytte ois ilmastointiin painekytkin sarja ja paikka mistä saa aineet, mut missä kohin tää sijaitsee/muistettavaa vaihtaessa?

                                Comment


                                  #17
                                  Onko sulla tuo maskin kehikko teipattu mustaksi? Onko saatu siistiksi? Itsellä sama suunnitelma. Laitahan sisustasta kuvia.

                                  Onnittelut ekasta aut..Audista ;)

                                  Comment


                                  • #18
                                    Taitaa olla joku tarvike tai maalattu kun on niin siisti. Pitää laittaa jos sais vaikka huomenna aikaseks.

                                    Nyt toimii ilmastointi on uusi painekytkin ja ne aidot oikeat r12 aineet sisällä, Pelastus täällä on pyöriny 30 pinnassa lämmöt päiväs aikaan.

                                    Huomenna koitan vaihtaa multivika ja jälkijäähyn anturin, on ollu taas töissä vähän kiirettä.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Painekytkin paikallaan



                                      Eikö tos hukkiksen päällä olevas nipas kuulu olla mtn?



                                      Paisari ja korkki uusiks

                                      Comment


                                        #20
                                        Eikö tos hukkiksen päällä olevas nipas kuulu olla mtn?
                                        Ei kuulu.

                                        Comment


                                        • #21
                                          15.7 Air Flow Flap, sporadic block

                                          tällänen tänään

                                          Comment


                                          • #22
                                            Uploaded with ImageShack.us

                                            Tällänen löyty kontista kun vaimennus urakkaa alottelin mihinkähän mahtaa liittyä?

                                            Comment


                                              #23
                                              Ei mihinkään tehtaan perustekoseen. Seuraa johtoa mihin päätyy...

                                              Comment


                                                #24
                                                RS232-liittimeltä tuo näyttää. Onkohan jollain ollut tietokoneen keskusyksikkö tms. paksissa joskus?

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Onko autossa ollut puhelin joskus, voisiko liittyä siihen?

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Puhelimessa on erilainen liitin.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Äkkiseltään näyttäs naapurin pihalle menevän tuo johto, no ei yhdistyy auton johtosarjaan kontissa ja menee hytin puolelle.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Alkuperäinen kirjoittaja JP667 Näytä viesti
                                                        Taitaa olla joku tarvike tai maalattu kun on niin siisti. Pitää laittaa jos sais vaikka huomenna aikaseks.

                                                        Nyt toimii ilmastointi on uusi painekytkin ja ne aidot oikeat r12 aineet sisällä, Pelastus täällä on pyöriny 30 pinnassa lämmöt päiväs aikaan.

                                                        Huomenna koitan vaihtaa multivika ja jälkijäähyn anturin, on ollu taas töissä vähän kiirettä.
                                                        Se maski on teipattu, meleko siististi.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Jälkijäähdytys rupesi toimimaan kun vaihdoin paisarin plus korkin ja rasvasin kontakti spreillä säiliön pohjassa olevan anturin??

                                                          Vaihdon myös tulpat ja edelliset oli ihan kaput, plussana tulppakuiluista löytyi helkkarin paljon hiekkaa, öljyä ja kumipurua. Ainakin persdynolla auto käy ja liikkuu nyt paljon jouhevammin ilman ylimääräsiä nykimisiä

                                                          Comment

                                                          Working...
                                                          X