Olis ollu ihan mielenkiinnosta kiva askarrella setti johonkin..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4PR B6 Avant 1.8T quattro '04
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja albanzo Näytä viestivoi olla hankala toteuttaa toi projektikertomus, ku alusta laitetaan muualla alle... aikaa se ainakin vie, kun auto pitää jättää viikoks pajalle asennusta varten.
Voisin käydä kurkkimassa autoa livenä.
Comment
-
No kai sinne sitten tulee myös pienempää ja leveämpää vannetta alle?
On vaan aika harvassa noi hyvännäköset 10,5-11x19" tai 10,5-11x18" -kiekot (sopivalla ET:llä varsinkin)...
Comment
-
Jape on juurikin siellä.
Eli kun vakiokaarinen staticci istuu 18" vanteen reuna kaaren reunassa, niin mä väittäisin että kun runko maahan niin 17" on ainoa millä taiotaan fitmentti. 18" dyykkaa aika rankasti kun ollaan oikeasti dekissä. Varsinkin sun maksikaarista - jotka ainakin silmämääräisesti vähän normikaarta alemmas tulevat (?). No mä en oo oikeen sukellusmiehiä - on sen verran noissa ilmavehkeissä nähty homma, mut kyllä mä luotan sun makuun ja saahan sen 18"llakin istumaan ...kai?
Comment
-
Nääh, mä en siltikään pidä 17" vannetta sopivana vaikka nyt tajusinkin mitä hait takaa. Näyttää tolla tyylillä siltä, et on laitettu liian pienet vanteet et sais tarpeeks tonttiin... Mieluummin vanne ja rengas kaaren sisään, kunhan menee sopivasti. Enemmän mä annan rispektiä niille, joilla on isot vanteet, mut silti tontissa. :)
Comment
-
no auto on ollu mulla vasta pari päivää tollasenaan, ja niistäkin päivistä toinen on oltu töissä ja toinen päivä meni ristiäisiä viettäessä, eli ihan liikaa en oo ehtiny ees koko systeemiä tutkimaan. Keula nyt vois vaikka sentin-pari alemmaskin pudota, mut eiköhän toi nykyinenkin madallus riitä ens hätään. Takapään säätöjä joudun luultavasti joka tapauksessa rajottaan, ettei mee ihan noin alas.
11x18" vanteet mulla ois kiikarissa, mut taitaa jäädä haaveeks ku ei oo massia ostaa noiden Brabuksien rinnalle sellasia... mut alotetaan vanteista ja mietitään sit loput.
Comment
-
Vieras
Onko toi nyt joka asennossa ajokelpoinen? Renkailla tilaa kääntyä?
Millä ominaisuuksilla toi sarja on? Eli mitä säätöjä, mittareita jne?
Comment
-
Ei se mikään läppä ollut pyysin vain madaltamaan tuota lisää.
Joo varmaan saa hetken ihmetellä tuon taika-alustan kanssa että saa säädöt kohdilleen ja oppii paineet millä kestää ajella ja mitä vielä tehdä että saa apurungon kilautettua pysäköidessä.
Toi 18x11 rupee olee oikeeseen suuntaan mut kai toi taakse imailis ainakin tuuman leveempääkin. Ja niin se rungon kilautus voi olla tekemätön paikka 18lla. Toi "aloitetaan vanteista ja sit loput" on hyvä.
Talvikokemukset tuosta alustasta kiinnostaa myös, aiothan sä talven ajaa paksuposkella? Onko sulla minkälainen vedeneroitus (mistä välistä) toteutettu se kai tossa talvikäytössä kriittinen paikka?
Hieno se on ja vielä paremmaks muuttuu.
Comment
-
ei oo matalimmassa asennossa ajokelpoinen perän suhteen, etupää pyörii hienosti suoraan ajettaessa, mut kääntämistä ei siedä.
toi setti on ihan perusvarusteilla, plussana tosin vedenerotin mitä ei paketin mukana tule vakiona. mittarina on viairin kaksneulanen ja kytkiminä perus keinukytkimet. ei ollu samaan kasaan rahaa laittaa digitaalista muistilla varustettua säätöyksikköä, mut ehkä joskus vois päivittää sellaseen ja samallahan sitä sit tekee tosta järjestelmästä nelipiirisen... ja laittaa ainakin toisen kompuran ja isomman pöntön jajajajajaja...
eipä toi apurungon maahan saaminen oo mulla mikään tavote, tavoite oli itseasiassa saada tosta autosta käyttöystävällisempi niin, että se on kuitenkin tontissa niin haluttaessa. nyt onnistuu ajelu melkolailla missä vaan ja miten vaan, mut kuitenkin auton saa tonttiin.
18" on minimi vanne mikä ton auton alle mun aikana tulee, vaikka se menis maan sisään 10cm niillä 17", ni ei natsaa mulle. 17" on aivan liian pieni koko ton kokoseen autoon, imho. ja 12x18" saattaa olla jo mahdoton koko tonne, ei noi kaaret mitkään tynnyrit oo kuitenkaan. 11x18" menis mun äkkilaskelmien mukaan melko passelisti, 11,5x18" varmaan hiin-ja-hiin...
vanteiden ja madalluksen tavoiteajatus on se, et kaari makaa renkaan ja vanteen välissä sillon ku auto pudotetaan alas, sen takia ton perän säätöä on pakko rajottaa hiukan ja keula sais tulla tosiaan inan alemmas.
ja kyllä, koko talvi on tarkotus ajella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiEi se mikään läppä ollut pyysin vain madaltamaan tuota lisää.
Comment
Comment