Laitetaan nyt omia kokemuksia tänne kun auto on nyt nipussa.
Eli lähtö kohtana oli ABT tehdas lastullinen versio joka kulki jo pelkän lastun kanssa ihan mukavasti. No kerkesin ajella syksystä asti ilman ongelmia kunnes rupesi apukuskin ahdin viheltämään. No siinä sitten mietin että ostanko vakio puhaltimet vai laitanko samalla rs4 osat audiin. No monen unettoman yön ja lukemattomien tuntien audifinns sivustoa selaillen tulin siihen tulokseen että rs4 osat on luultavasti pitkällä tähtäimellä järkevämpää.
Lopulta päädyin seuraaviin osiin
rs4 turbot
rs4 coolerit
rs4 db ilman esi katteja
rs4 suuttimet
Uudet tuki kumit koneeseen ja laatikkoon
JHM sifteri (voin suositella)
Vakio imu putket katkaistiin ja hitsattiin holkit päähän jotka sopii ko4
Paine puolelle liimasin holkit mihin rs4 letkut kävi suoraan
kolme viikkoa meni asentaessa kun oli kaikenlaista joulua ja pyhää välissä ja hallitus ei oikein ollut suopea päästämään talliin.
No ensi savut käytiin ottamassa moottoritiellä ja voin sanoa että hyvin kulki :) ainut oli että 3000rpm jälkeen rupesi nyppimään noin 4500rpm asti kunnes taas lähti vetämään raivolla. Meni ilmeisesti laihalle kun oli vakio suuttimet vielä paikallaan.
Viikko ajettiin abt softalla ja katsottiin että kaikki pelaa. Sitten soitto jyväskylään ja auto karalalle. Siellä laittoivat suuttimet ja ajoivat uuden softan sisään.
Nyt kun olen päivän kerennyt ajaa niin ero abt ja karalan välillä on melko iso. Abt antoi huomattavasti enemmän tehoa vakio suuttimilla kuin tuo uusi isommilla suuttimilla. Tämä kumminkin ihan tarkoituksella että paikat kestää joka päiväistä ajoa. Taas toisaalta jos joskus haluaa lisää ruutia niin se onnistuu helposti.
Eli lähtö kohtana oli ABT tehdas lastullinen versio joka kulki jo pelkän lastun kanssa ihan mukavasti. No kerkesin ajella syksystä asti ilman ongelmia kunnes rupesi apukuskin ahdin viheltämään. No siinä sitten mietin että ostanko vakio puhaltimet vai laitanko samalla rs4 osat audiin. No monen unettoman yön ja lukemattomien tuntien audifinns sivustoa selaillen tulin siihen tulokseen että rs4 osat on luultavasti pitkällä tähtäimellä järkevämpää.
Lopulta päädyin seuraaviin osiin
rs4 turbot
rs4 coolerit
rs4 db ilman esi katteja
rs4 suuttimet
Uudet tuki kumit koneeseen ja laatikkoon
JHM sifteri (voin suositella)
Vakio imu putket katkaistiin ja hitsattiin holkit päähän jotka sopii ko4
Paine puolelle liimasin holkit mihin rs4 letkut kävi suoraan
kolme viikkoa meni asentaessa kun oli kaikenlaista joulua ja pyhää välissä ja hallitus ei oikein ollut suopea päästämään talliin.
No ensi savut käytiin ottamassa moottoritiellä ja voin sanoa että hyvin kulki :) ainut oli että 3000rpm jälkeen rupesi nyppimään noin 4500rpm asti kunnes taas lähti vetämään raivolla. Meni ilmeisesti laihalle kun oli vakio suuttimet vielä paikallaan.
Viikko ajettiin abt softalla ja katsottiin että kaikki pelaa. Sitten soitto jyväskylään ja auto karalalle. Siellä laittoivat suuttimet ja ajoivat uuden softan sisään.
Nyt kun olen päivän kerennyt ajaa niin ero abt ja karalan välillä on melko iso. Abt antoi huomattavasti enemmän tehoa vakio suuttimilla kuin tuo uusi isommilla suuttimilla. Tämä kumminkin ihan tarkoituksella että paikat kestää joka päiväistä ajoa. Taas toisaalta jos joskus haluaa lisää ruutia niin se onnistuu helposti.
Comment