Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT Quattro 225 -00

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi TT Quattro 225 -00

    Pitkään olin haikaillut Audi TT:n perään, jonka kesällä -10 sitten päätin hankkia. Kyseessä 2007 Saksasta uitettu vm. 2000 TT Quattro, 225 heppainen, sisustaltaan sininen. Alusta alkaen suunnitelma auton suhteen oli pitää se ulkoisesti OEM-lookkina, sekä parantaa hieman suorituskykyä ja mukavuutta. Jotakuinkin kaikki "tyyppiviat" alkaa olla korjattuna, niitä on riittänyt :D

    Kori
    • Peruskauraa, pieniä ehostuksia ledeillä, uudemman mallin pyyhkijänvarsilla, ym.

    Sisusta
    • Concert 1 päivitetty Concert 2:een
    • Räminöitä ja natinoita korjattu urakalla
    • Äänieristeet laitettu uusiks kattoa lukuunottamatta jokapuolelle, alkaa jo olemaan siedettävän hiljainen

    Renkaat
    • Kesällä 18" RS4-replikat & Continental ContiSportContact 3 (225/45)
    • Talvella alkup. 17" & Kumhon kitkat

    Moottori
    • Digituning lastu 250hp/350Nm


    Parannusehdotuksia saa antaa :)
    Attached Files
    Viimeksi muokannut Ghousti; 17.9.2011, 08:07.

    #2
    Päivitetäämpä tätä nyt sen verran, että autoon on asenneltu V-maxx alustasarja.

    Hommahan ei tietenkään mennyt ihan suunnitelmien mukaan, kun paljastui että takaa vasemmasta apurungosta oli edellinen huoltomies onnistunut kiepaisemaan kierteet piloille iskarin ja kallistuksenvakaajan kiinnityksestä. Noh katsastusmiehen pelossa en alkanut mitään patentteja virittelemään, vaan tilailin Saksasta purkuosana 20tkm ajetun apurungon, mihin piti tietenkin sitten vaihtaa pyöränlaakeri ja muuta pientä. Melkoinen oravanpyörä hommasta tuli, kuukausi meni että tuli valmista. Mutta tein itse ja säästin, vai miten se meni...

    Ihan tyytyväinen olen kuitenkin itse sarjaan ollut, takana saisi olla ehkä vähän enemmänkin säätövaraa. Edestä saa tiputettua jo reilusti laittoman puolelle.
    Attached Files

    Comment


      #3
      Auto myyty, eli tämän voi lukottaa.

      Comment

      Working...
      X