Audi A4 1.8t -95
Auton ostin jo vuonna 2006 ja siitä asti on tullut laiteltua aina jotain pientä kerrallaan. Ulkonäköä on parannettu vain pienillä yksityiskohdilla, isot korisarjat eivät oikein ole omaan makuun. Tekniikka puolta tarkistettiin ja mielestäni viritys onnistui, vaikka näillä osilla pitäisi kuulemma päästä isompiinkin lukemiin. Varustukseltaan auto ei ole mikään luxus malli, esimerkiksi ilmastointi puuttuu, mutta valintavaiheessa arvostin itse enemmän hyvän väristä sisustaa sporttipenkein. Myös väri natsasi hyvin joten olen ollut valintaani tyytyväinen.
Alusta/Jarrut
Kun vakio sport alusta tuntui riittämättömältä vaihdoin tilalle parempaa, kovasti olen alustasta tykännyt,ei ole mahdoton kivireki mutta silti toimii mahtavasti mutkissa. Jarruremontin tullessa ajankohtaiseksi parin satulan alettua vuotamaan, vaihdoin kaikki levyt ja palat uusiin. Satulat saivat uudet tiivisteet ja hiekkapuhalluksen jälkeen maalin pintaan.
- Weitec Hicon GT korkeussäädettävä alusta
- National Performance uritetut jarrulevyt
- Black Diamond jarrupalat
- Black Diamond teräspunosletkut
Ulkokuori
- Depon kirkkaat linssiajovalot xenoneilla
- FK Crystal takavalot
- Kirkkaat sivuvilkut
- RS4-maski
Sisusta
- Sport ratti
- Sport-penkit
- Valaistu S-Line vaihdekepinnuppi
- Aitonahkainen vaihdekepin pussi, kiitos Soinilan Jimille :D
- Takasivulaseissa ja takalasissa nykyään omaan makuun jopa liian tumma 5% kalvo
- C-kasettien säilytyspaikka muutettu romu lokeroksi
- Ahtopaine mittari tuhkakupin paikalla
- Soittimen kehys tehty itse ja verhoiltu nahalla
Äänentoisto & Multimedia
- Pioneer deh-8600mp soitin
- Alpine erillissarjat etuovissa ja hattuhyllyllä vakiopaikoilla
- Alpine Type-R 12" subwoofer
- Alpinen 4-kanavainen vahvistin erillisarjoille
- Alpinen 2-kanavainen vahvistin subwooferille
- Autoon integroitu tietokone
- 7" kosketusnäyttö
Tekniikka
Näillä osilla audista penkitettiin lämpimällä ilmalla 215 hp ja 302 nm. Lukemat voisi parantua jos välijäähdytin olisi paremmin esillä, S4-puskuria olen harkinnut, mutta on vielä mietinnän alla.
- KKK K03-073 ahdin
- 140x550x65mm välijäähdytin keulalla
- BSR 3" downpipe ja 3" katti
- BSR 2,5" cat back putkisto
- Suuttimet vaihdettu (kokoa en nyt muista kuollakseni, varmistan jossain vaiheessa)
- Ohjelma päivitetty
- Audi TT by-pass
Vanteet ja renkaat
- Kesällä: Harline Race 18x8,5 ja Nokian Z G2 225/40
- Talvella: Momo Quasar 2 17x8 ja Michelin X-Ice2 225/45
- Siperia talvella: Audin speedline 16x7 ja Nokian Hakkapeliitta 4 205/55
Muuta
- Koy Sherif pohjapanssari
- Jälkiasennettu kauko-ohjattu keskuslukko
- Kaukosäätimestä aukeava kontin lukko
Kuvissa ensimmäisenä on audi siinä kunnossa kuin se minulle tuli. Sisustasta tulee kuvia kunhan pääsen koneelle jossa niitä on. Sellainen muutos on ollut vielä mielessä että peräpäätä pitäisi varmaan laskea vielä vähän alaspäin :) Ja tosiaan valitan ettei auto ole viimesen päälle kiiltävä näissä kuvissa, parempia tulossa :D
Auton ostin jo vuonna 2006 ja siitä asti on tullut laiteltua aina jotain pientä kerrallaan. Ulkonäköä on parannettu vain pienillä yksityiskohdilla, isot korisarjat eivät oikein ole omaan makuun. Tekniikka puolta tarkistettiin ja mielestäni viritys onnistui, vaikka näillä osilla pitäisi kuulemma päästä isompiinkin lukemiin. Varustukseltaan auto ei ole mikään luxus malli, esimerkiksi ilmastointi puuttuu, mutta valintavaiheessa arvostin itse enemmän hyvän väristä sisustaa sporttipenkein. Myös väri natsasi hyvin joten olen ollut valintaani tyytyväinen.
Alusta/Jarrut
Kun vakio sport alusta tuntui riittämättömältä vaihdoin tilalle parempaa, kovasti olen alustasta tykännyt,ei ole mahdoton kivireki mutta silti toimii mahtavasti mutkissa. Jarruremontin tullessa ajankohtaiseksi parin satulan alettua vuotamaan, vaihdoin kaikki levyt ja palat uusiin. Satulat saivat uudet tiivisteet ja hiekkapuhalluksen jälkeen maalin pintaan.
- Weitec Hicon GT korkeussäädettävä alusta
- National Performance uritetut jarrulevyt
- Black Diamond jarrupalat
- Black Diamond teräspunosletkut
Ulkokuori
- Depon kirkkaat linssiajovalot xenoneilla
- FK Crystal takavalot
- Kirkkaat sivuvilkut
- RS4-maski
Sisusta
- Sport ratti
- Sport-penkit
- Valaistu S-Line vaihdekepinnuppi
- Aitonahkainen vaihdekepin pussi, kiitos Soinilan Jimille :D
- Takasivulaseissa ja takalasissa nykyään omaan makuun jopa liian tumma 5% kalvo
- C-kasettien säilytyspaikka muutettu romu lokeroksi
- Ahtopaine mittari tuhkakupin paikalla
- Soittimen kehys tehty itse ja verhoiltu nahalla
Äänentoisto & Multimedia
- Pioneer deh-8600mp soitin
- Alpine erillissarjat etuovissa ja hattuhyllyllä vakiopaikoilla
- Alpine Type-R 12" subwoofer
- Alpinen 4-kanavainen vahvistin erillisarjoille
- Alpinen 2-kanavainen vahvistin subwooferille
- Autoon integroitu tietokone
- 7" kosketusnäyttö
Tekniikka
Näillä osilla audista penkitettiin lämpimällä ilmalla 215 hp ja 302 nm. Lukemat voisi parantua jos välijäähdytin olisi paremmin esillä, S4-puskuria olen harkinnut, mutta on vielä mietinnän alla.
- KKK K03-073 ahdin
- 140x550x65mm välijäähdytin keulalla
- BSR 3" downpipe ja 3" katti
- BSR 2,5" cat back putkisto
- Suuttimet vaihdettu (kokoa en nyt muista kuollakseni, varmistan jossain vaiheessa)
- Ohjelma päivitetty
- Audi TT by-pass
Vanteet ja renkaat
- Kesällä: Harline Race 18x8,5 ja Nokian Z G2 225/40
- Talvella: Momo Quasar 2 17x8 ja Michelin X-Ice2 225/45
- Siperia talvella: Audin speedline 16x7 ja Nokian Hakkapeliitta 4 205/55
Muuta
- Koy Sherif pohjapanssari
- Jälkiasennettu kauko-ohjattu keskuslukko
- Kaukosäätimestä aukeava kontin lukko
Kuvissa ensimmäisenä on audi siinä kunnossa kuin se minulle tuli. Sisustasta tulee kuvia kunhan pääsen koneelle jossa niitä on. Sellainen muutos on ollut vielä mielessä että peräpäätä pitäisi varmaan laskea vielä vähän alaspäin :) Ja tosiaan valitan ettei auto ole viimesen päälle kiiltävä näissä kuvissa, parempia tulossa :D
Comment