Taitaa olla tämän korimallin a4:ssa joku tukipelti siellä takakaaren keskikohdalla ylhäällä, joka estää kaarien rullauksen/pullistelun nätisti. Näin muistelen kun taannoin kaverilla oli kyseinen ongelma. Toki kaikkihan on tehtävissä, ainakin sitten vaikeemman kautta ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 (B5) 1.9TDI "Cactus green pearl effect"
Collapse
X
-
Okkim sait privaa takaisin päin. Mutta ei, en ole myymässä näitä herkkuja ennen kuin pakon saattelemana, joskus. ;)
Kyllä nuo kaaret rullataan ja ihmetellään aikaansaannoksia sitten. Poistun takavasemmalle hieromaan varakehät käyttöön ja samalla voisin purkaa etuvanteetkin ja heittää varastosta kultaiset kehäpultit samalla vaivalla.
Aikaahan tässä saattaa mennä, kun vapaa-aika on kovin rajallista. Juha tarjoaa kätensä kiillotusprokkikseen niin saadaan nopeemmin valmista ;D
Comment
-
Ei tässä mitään kitistä... Enkä muutenkaan vastusta rullailua millään tavalla, olen jopa itsekin moiseen syyllistynyt. Nöyrin anteeksipyyntöni kuitenkin kaikille jos olin väärässä. Jäi vain yhdestä vanahsta aa-nelkusta mieleen, että siinä kuulemma joku este oli tekemiselle. Ja lopputuloksena oli juurikin rumat sirpit. Mutta hyvä sitten jos ei muissa autoissa tätä ongelmaa ole.
Comment
-
Vastoinkäymisiä jälleen vannerumbassa... Kapeammat takakehät vaihdettu, mutta 215/40 Falkenia ei saanut nouseen vanteelle. Pistin ostoilmoituksenkin, josko jostain pikaisesti löytyisi 2kpl leveämpiä (kuin Falkenit) 215/40/18 kumeja, tai sitten kapeita 225/40 kumeja. Lauantaina tarvis olla jo alla...
Varastossa majaileen vielä möhköt 225/40 Dunlopit, mutta ne on niin möhköt :D
Comment
-
Kävin aamulla heittään noi varastossa olleen Dunlopit takavanteille. 9,5" leveät, ja 225/40 kumin kun kietas päälle, niin kumin reuna on ulompana kuin vanteen reuna. Kertoo tuosta Dunlopin (ja sen vannesuojan) leveydestä :)
Tosiaan ei suurista eroista ollut kyse, kun etuvanteet ovat 6mm kapeammat kuin takavanteet, ja etuvanteille tuo 215/40 Falken nousi ihan vaan pelkällä paineella. Takavanteelle taas ei edes tykillä ja suoralla pillillä. Mutta nyt mennään sitten ens lauantaihin tällä setupilla :/
Comment
-
Kamera on autossa, mutta en mä tästä kerkee mennä ottaa kuvia. Takapää madaltuu vasta tänään, kun sain aamupäivästä itkupotkuraivarin ja rahapussin tyhjentämällä 215 falkenit takavanteille. Mutta hyvältä näyttää, ja uskon että ihan hyvin saa tiputettuakin. Etupää on sellasella järkevällä tasolla nyt. Mitähän siitä ois kierteistä mitattaessa 2,5cm tippunut edellisiin kuviin verrattuna. Navasta kaareen en jaksanut mitata, kun rullamitalla ei ois saanut tarkkaa tulosta ton "pulleuden" vuoks :)
Katotaan nyt sit, tuleeko kuvia edes ennen huomista. Paljon kaikkee pientä on muuttunut edellisiin kuviin verrattuna ;)
Comment
-
Ongelmaa ei ole muuta kuin repsikan puolen takarenkaan kanssa. Epätasaisella tai jyrkästi vasemmalle kääntyessä rohisee hieman, mutta vain sisälokasuojaan kun se luonnollisesti "irtosi" lokasuojasta rullauksen seurauksena. Muuten aivan vaivaton tuolla korkeudella, kun varovasti ajelee :)
Comment
-
Pientä uppista, lähinnä uusien kuvien merkeissä. Kesä meni vähän niin ja näin, ei paljon auto saanut huomiota osakseen. Noh, taisin mä nelisen kertaa pestä sen ja lyödä yhden tarran takalasiin :D Ei huono saavutus... Ens viikolla yritän tosissaan lyödä tuon kilven alkuperäiselle paikalleen.
Parit fotot:
Comment
-
Pientä, pyöreetä ja koottavaa Bugatti BBS:ää tuli hommattua kierros. Saas nähdä miltä tälläset rimssit näyttää lopulta Audin alla. Renkaat päälle ja Audin alle, jossain kohtaa... TAI, sitten mä vaan myyn nää eteenpäin :D
Jos jää omaan käyttöön pidemmäks aikaa, niin varmaan tulee väri pintaan keskiöihin.
Luonnollisesti aika priimakuntoiset... Ujot kuin pienet porsaat, mutta ajaa asiansa välikelin vanteina kevät- ja syyskeleillä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JS1984 Näytä viestiTäytyy mahdollisesti metsästää. Tosin punainen vois olla vähän räväkkä. Katsoo nyt, tuleeko näille tehtyä itse mitään :)
Comment
-
Bugatit män, Rialit män, Avantgardet män... No okei, toinen setti avantgardeja jäi, välikelivanteiks. Saattaapi keskiöt saada maalia päälleen.
Kesäksi jotain muuta tulossa parhaillaan lätäkön takaa... Siitä lisää joskus, mahdollisesti.
Mutta, nyt jos tulis sopiva tarjous vastaan, niin saattais tämä eko-Audi vaihtaa omistajaakin. Hillitöntä autokuumetta meinaan havaittavissa :O Eihän näitä autonvaihtoja koskaan järjellä tehdä...
Comment
Comment