Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 2.0E kunnossapitoa ja pientä laittoa(?)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Limetic: Paikallisesta varaosa puljusta, edustaa ad-ketjua, tarjolla kahta mallia, toinen maksaa 8€ kpl ja toinen malli 20€ kipale.. Otin ite nuo 8€ osat, vielä ainakin toimivat.. =)
    Taski: Joo, ei oo hyvä. Saahan nähän miten x6 toimittaa asiansa tuolta osalta..
    Edit: Niin ja kiitosta vaan, pyrkimyksenä saattaa tuo vieläkin parempaan kuntoon, koska kukaan ei maksa mulle tästä sitä mitä siitä pyytäisin, joten ajan tällä ja laitetaan vimpun päälle taikka yritetään ainakin. Vaikka neliveto kutittaakin pääkopossa, tosin vain talvi aikaan.. =) Mittaristo juttuihin oon vähän perehtyny, mutta pitää tutkia lisää ja aukasta viikonloppuna mittaristo..
    Viimeksi muokannut Nikke_; 14.4.2010, 21:08.

    Comment


    • #62
      Vähän venehtäny mittariston avaus. Tänään sitten kaksin sen ottaa irti. Empä tehny muuta kun puhistin vaan bensamittarin "pultit", koska niistähän se virran saapi. Nyt näyttää siltä että homma toimii. Lisäks vaihoin vaiheaskin tukikumin, ihan hyvä oli vaihtaa, ei ollu monesta kohtaa enää kiinni keskiholkki. Pitää vielä vaihella moottorin tukikumit ja mietitään myös etukelkan puslien vaihtoo, mikäli mielenkiinto riittää purkamaan. Nekään kun ei enää ruusuiset ole..

      Comment


      • #63
        Doddiin.. Mittaristo toimii vielä ja näin pois päin. Selvis sitten tänään "pakitus rutinan" ja montuissa/vaihdoissa klonksahtelun aiheuttaja. Eli vaiheaskin kumin vaihto ei antanu toivottua lopputulosta ja tutkin sitten moottorin kumeja. Sivulla oleva kumi jonka pultin/mutterin välissä on ohjaustehostimen letkun pidike oli sitten sen verran löysällä että käsin sai kierrettyä.. Ja tämänkin huomasin kun nykäsin puoli vahingossa tehostimen letkua ja huomasin että kiinnike liikkuu. Eikun vaan lenkillä vähän rannemomentti mutterille ja johan hävin äänet. Vielä joku pieni kolkatus kuuluu pienissä epätasaisuuksissa. Ei pysty tietämään olisko peräti iskareissa vikaa kun kaikki nivelet on vaihettu..

        Comment


        • #64
          Tänään sitten pyörähti 400tkm tauluun ja sen kunniaks sitten laitoin koneeseen uudet öljyt ja suotimen. Samalla kun panssari oli irti ja auton alla könys, tulin kokeilleeks öljypohjan pultteja. Nooh, siitä kulmasta mistä se on tihkuttanu öljyä, oli useampi pultti löysällä. Pitää seurailla vieläkö valuttaa. Moottorinkin vois pestä joskus, josko ulkaltaa ite tehä.

          Comment


          • #65
            Moottorinkin vois pestä joskus, josko ulkaltaa ite tehä.
            Miksei uskaltaisi, ei kun menoksi vaan.

            Comment

            Working...
            X