Ei askia oo pakko vaihtaa. Voi myös vaihtaa askiin laipat tai vetareihin sisemmät nivelet.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 competition
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Tai suoraan Alleggeritat (vai mikkä ne ny oli). On meinaan vielä kevyemmät, mutta hintahan on sitten sen mukainen. ATS DTC on kohtuu kevyt sekin ja kohtuu edullinen. Dezentiltä on myös tullut budjettiluokan kevyt vannemalli, jonka nimi ei nyt just tuu kyllä mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja rsroopeosta siihen oz cronot 18"... saksan ebaystä löytyy.
Edit: Muistuupas, Dezent Motion.
Enkeillä on myös kevyitä, mutta ne ne vasta maksaakin..Viimeksi muokannut arto s; 22.6.2010, 21:02.
Comment
-
BBS Rs/Rm passaa omaan silmään paremmin mitä mikään muu :)
Onko S2 coupessa ja avantissa samanlaiset olkavarret? Etu- ja takavetarien sisemmän nivelet ilmeisesti menee S2 vetareihin ?
Comment
-
http://www.s2forum.com/forum/showthr...t=28308&page=1 luultavasti tämä ? Pitää tosin rekisteröityä että pystyy lukemaan, suosittelen tosin lämpimästi!
Comment
-
onpa perkeleen hyvä ketju tuokin, kiitos linkistä.Alkuperäinen kirjoittaja Erska Näytä viestihttp://www.s2forum.com/forum/showthr...t=28308&page=1 luultavasti tämä ? Pitää tosin rekisteröityä että pystyy lukemaan, suosittelen tosin lämpimästi!
Comment
-
Comment
-
Taispa olla taas "liian helppo" vika löytyäkseen.. perkl! Virrat OFF asennossa lämpömittarinhan pitäs laskeutua ns. nollapisteeseen? Tässä jää ensimmäisen viivan kohdalle..
Comment
-
Kesävanteetki tuli ostettua talvella, merkkiä BBS RS 15" x 7" ja justiinsa kun ostin niihin leveämmät lipat niin prkl! Myyntiin tuli 16" x 8" RS:t.. ja poishan ne piti noutaa :D Samalla tuli potkastua jaon muutos urakkaa eteenpäin, jako näissä 16" vanteissa on 5x112 Enään puuttuu isompi jarrupääsylinteri ja kesäkumit.
Edit: Kuva vanteista lisättyViimeksi muokannut antti_aamunen; 29.3.2011, 17:39.
Comment
-
-
-
Vanteet maalattu, sisäkehä maalattu ja ulkokehät kiillotettu! Ja vanteet näyttää nykyisin tältä.

Ja kun kehän kiilto ei riittäny niin piti hinkata lisää ja nyt näyttäs tältä

Vielä jos jaksais nuo keskimutterit kiillottaa. Uudet BBS lätkät odottaa jo hyllyssä :=)
Comment
-
-
Päivitellääs.. Eli Tepolta tuli KW1 inox korkeussäädettävä alusta ja on likimain niin alhaalla kuin saa, muutama kierros edessä ja takana jäljellä. Keulimis ongelmaan tartutaan keväällä, edestä apujouset pois tai kierros lyhyempiä jousia (takaa vois olla ehkä hieman jäykempi)
Vanteetkin vaihtui mutta ei BBS RS:siin vaan Shcmidit ModerLine tekeleisiin edessä 16"x9" ja takana 16"x9,5" renkaina Falken 215-40R16


Comment
-
Keulimiseen auttaa se, kun nostaa perää ylöspäin. :) Jos autolla meinaa ajellakin, olisin sitä mieltä että apujousta ei kannata poistaa. Sen sijaan voisi kokeilla pidempää apujousta ja lyhempää pääjousta.
Comment
-
Eikös apujousi ole vain ehkäisemässä sitä että varsinainen ei jää löysälle ulosjoustossa, jos se varsinainen on turhan lyhyt? Ei siis jousituksen toiminnan kannalta muuta funktiota.
Mun makuun takavanne on varmaan sen puol tuumaa liian leveä ja renkaan kok.halkaisija selvästi liian pieni. Laitahan sivukuva vielä niin näkyy kuinka pienet fillarit oikeasti ovat :)
Comment

Comment