Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 2.0TFSI Quattro 2007

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hieno on.
    Ja matala.
    Toisin kuin oma raktori--toistaiseksi.

    Comment


    • Matalammalla on tämäkin mennyt aiemmin, mutta viimeksi on jouduttu hiukan nostamaan :( Mikko, missä se kiilloitettu huuli on? =(

      Comment


      • Jos vaikka tulis johkin seuraavista miiteistä Tampereella ja vähä aktivoituis silläkin saralla :)
        Seurailepa tuota Tampereen Audi-nuorison miitti -ketjua. Lauantaina oli tämän kevään/kesän eka miitti. Varmaan toukokuun lopulle pistetään seuraavaa yritelmää pystyyn. Facebookissa myös ryhmä johon voit liittyä. Samat asiat käydään oikeastaan molemmissa läpi. Facebookissa vaan mukavampi ilmoitella tuleeko vaiko eikö tule miittiin. Ei täyty foorumi sitten niistä viesteistä turhaan ;)
        ...OT

        Comment


        • Kiitti Jimi tiedosta ton FB ryhmän tiimoilta, täytyy käydä liittymässä :)

          Ja Murrelle: onhan sitä joo se sentti edestä ja puoltoista takaa jouduttu nostaan, mutta eipä raavi enää kiinni vaikka miten päin ajais ;) Omaan silmään riittävän matala. Kiilloitettu huulta ei nyt sitten tullut ja tarkkasilmäisimmät huomaavat, että nuo ovat samat vanteet kuin aiemmin (siis ne kromiset) jotka on vaan puhallettu, pulverimaalattu ja satiinilakattu.

          Vähän mietin tohon cupra r - lippaa vai onko liian out? Jotain hiilariosaa saattaa myös hyvinkin pian ilmestyä ja säästäminen poppikoneisiin on jo käynnissä :)

          Comment


          • Moi,
            Onko sulla vielä -07 quattro?Jos on lastutitko sen?Itse olen harkitsemassa lastuttamista, mulla -07 quattro 2,0 T avant.
            Kysyin jo Königin lastua,ABT, mutta mitä suosittelet?

            JussiJ
            jussim.juntunen@gmail.com

            Comment


            • Jussi, onhan noita...MTM, Apr, REVOtechnik, BSR, Karala, Harinen..

              Comment


              • Kah, en ennen ole tätä bongannut - kiva lisä mustaan teemaasi olisi lamppujen aukasu ja niitten kiiltävien alaluomien mustaksi maalaaminen.

                Comment


                • Vieläkös Mikolla on sama auto, kun ei ole miehestä mitään kuulunutkaan pitkään aikaan..??

                  Comment

                  Working...
                  X