Kauan vaivannut lötkökuume helpotti helmikuussa, kun sain vihdoin hankittua oikean urheiluauton alle. Alunperin mun piti rakennella jotain kivaa vanhasta 80 quattrosta, mutta lopulta oli pakko saada "aikuisen miehen auto".
Auto on papereiden mukaan satanen quattro vuodelta 1985. Koneena on 136 hv viitonen, eli auto ei siis ole 20v turbo, vaikka siltä näyttääkin. Mulla ei ole varsinaisesti mitään tietoa autosta ja sen historiasta. Jos joku tietää, kertokoon. Itse olen tullut siihen tulokseen että kori on 220v ja tekniikka tuosta satasesta. Varusteina taitaa olla kaikki paitsi sähköpenkit ja cruise.

Vanteina on RH ZW1:set koossa 8,5x18 ja 10x18. Takanakin pyörivät ilman raapimista. Talveksi mulla on vanhan A8:in 8x18 Gullideckelit, tosin ne saattaa vielä vaihtua ennen talvea. Ovat nimittäin kiilloitetut ja pitäisi lakata talvea varten.
Tarkoituksena on pitää auto aika lailla nykyisessä kuosissaan, sellaisessa hillityssä Lakimies-Lookissa :)
Omaan makuun keula on myös hieman liian ylhäällä, joten KW:n Variante 1 saattaa olla hankintalistalla kesällä. Päivitykseen menee myös ratti, matot ja nuppi. Osat tulee Custom Auto Craftilta. Musiikkilaitteistoksi olen kaavaillut koksuja eteen ja taakse alkup. paikoilleen, 8" tai 10" subia varapyöräkoteloon ja tietysti 5-kanavaista vahvistinta. Maalipinta on naarmuinen ja siinä on lommoja, mutta luultavasti siitä saa myllyllä vielä ihan hyvän.
Voimalinja tulee varmaan pysymään ainakin tämän kesän sellaisenaan, siitä pitää huolen budjetti, opiskelut ja 37% muutosprosentit otteessa. Muutoinkin projekti tulee varmastikin etenemään huomattavan hitaasti muihin foorumin projekteihin verrattuna.
Ai niin ja autossa soi tietenkin vain saksalainen musiikki :) Möhre, DJ Almklausi, Lollies...
Auto on papereiden mukaan satanen quattro vuodelta 1985. Koneena on 136 hv viitonen, eli auto ei siis ole 20v turbo, vaikka siltä näyttääkin. Mulla ei ole varsinaisesti mitään tietoa autosta ja sen historiasta. Jos joku tietää, kertokoon. Itse olen tullut siihen tulokseen että kori on 220v ja tekniikka tuosta satasesta. Varusteina taitaa olla kaikki paitsi sähköpenkit ja cruise.
Vanteina on RH ZW1:set koossa 8,5x18 ja 10x18. Takanakin pyörivät ilman raapimista. Talveksi mulla on vanhan A8:in 8x18 Gullideckelit, tosin ne saattaa vielä vaihtua ennen talvea. Ovat nimittäin kiilloitetut ja pitäisi lakata talvea varten.
Tarkoituksena on pitää auto aika lailla nykyisessä kuosissaan, sellaisessa hillityssä Lakimies-Lookissa :)
Omaan makuun keula on myös hieman liian ylhäällä, joten KW:n Variante 1 saattaa olla hankintalistalla kesällä. Päivitykseen menee myös ratti, matot ja nuppi. Osat tulee Custom Auto Craftilta. Musiikkilaitteistoksi olen kaavaillut koksuja eteen ja taakse alkup. paikoilleen, 8" tai 10" subia varapyöräkoteloon ja tietysti 5-kanavaista vahvistinta. Maalipinta on naarmuinen ja siinä on lommoja, mutta luultavasti siitä saa myllyllä vielä ihan hyvän.
Voimalinja tulee varmaan pysymään ainakin tämän kesän sellaisenaan, siitä pitää huolen budjetti, opiskelut ja 37% muutosprosentit otteessa. Muutoinkin projekti tulee varmastikin etenemään huomattavan hitaasti muihin foorumin projekteihin verrattuna.
Ai niin ja autossa soi tietenkin vain saksalainen musiikki :) Möhre, DJ Almklausi, Lollies...
Comment